Happy Books

U svjetlu ovih otkrića, McDonald's je odlučio "obogatiti" svoj popularni obrok za djecu Happy Meal, tako što je igračke u pokon-paketiću zamijenio - knjigama. Kako piše britanska štampa, McDonald's je sklopio ugovor sa dva ugledna izdavača. Pored toga što će do kraja godine McDonald's kroz ovu kampanju pokloniti oko 15 milijuna knjiga, lanac restorana će svojim malim klijentima nuditi vaučere kojima će moći kupiti knjige izdavačke kuće WH Smith, dok će bogato ilustrirana izdanja kuće Dorling Kindersley moći kupiti i u samom restoranu.
McDonald's je donio odluku nakon istraživanja koje je provela Nacionalna književna zaklada i koje je pokazalo da samo 50 posto djece zaista voli čitati. Uz McDonald-ov Happy Meal djeca su do sada dobivala plastične igračke koje su, kao dopadljiv promotivni materijal, uglavnom reklamirale nove animirane filmove i njihove junake.
Ovim potezom, McDonald's se pridružio jednoj od najpozitivnijih kampanja, koja bi, naravno, trebala povoljno utjecati ne samo na povećanje čitanosti, već i na imidž same tvrtke.
U nedostaku "opipljivijih" pokazatelja, ne bi bilo nezanimljivo zamisliti kako bi ova kampanja prošla u Hrvatskoj...
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?