Happy Books
                                                                        U svjetlu ovih otkrića, McDonald's je odlučio "obogatiti" svoj popularni obrok za djecu Happy Meal, tako što je igračke u pokon-paketiću zamijenio - knjigama. Kako piše britanska štampa, McDonald's je sklopio ugovor sa dva ugledna izdavača. Pored toga što će do kraja godine McDonald's kroz ovu kampanju pokloniti oko 15 milijuna knjiga, lanac restorana će svojim malim klijentima nuditi vaučere kojima će moći kupiti knjige izdavačke kuće WH Smith, dok će bogato ilustrirana izdanja kuće Dorling Kindersley moći kupiti i u samom restoranu.
McDonald's je donio odluku nakon istraživanja koje je provela Nacionalna književna zaklada i koje je pokazalo da samo 50 posto djece zaista voli čitati. Uz McDonald-ov Happy Meal djeca su do sada dobivala plastične igračke koje su, kao dopadljiv promotivni materijal, uglavnom reklamirale nove animirane filmove i njihove junake.
Ovim potezom, McDonald's se pridružio jednoj od najpozitivnijih kampanja, koja bi, naravno, trebala povoljno utjecati ne samo na povećanje čitanosti, već i na imidž same tvrtke.
U nedostaku "opipljivijih" pokazatelja, ne bi bilo nezanimljivo zamisliti kako bi ova kampanja prošla u Hrvatskoj...
pročitajte članke
                                             
                                                Pizza Hut stiže u Hrvatsku
                                                /14.07.2023
                                            
                                            Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije
                                             
                                                Legenda o LEGO kockama
                                                /01.05.2017
                                            
                                            Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?