Uz McDonald’s-ov Happy Meal djeca su do sada dobivala igračke koje su, kao dopadljiv promotivni materijal, uglavnom reklamirale nove animirane filmove i njihove junake. Ta praksa se sada mijenja...
Srijeda
30.01.2013
Prema jednom istraživanju, oko 50 posto djece u Velikoj Britaniji "doista voli čitati". Kako je McDonald’s "pročitao" taj podatak?
 

U svjetlu ovih otkrića, McDonald's je odlučio "obogatiti" svoj ​​popularni obrok za djecu Happy Meal, tako što je igračke u pokon-paketiću zamijenio - knjigama. Kako piše britanska štampa, McDonald's je sklopio ugovor sa dva ugledna izdavača. Pored toga što će do kraja godine McDonald's kroz ovu kampanju pokloniti oko 15 milijuna knjiga, lanac restorana će svojim malim klijentima nuditi vaučere kojima će moći kupiti knjige izdavačke kuće WH Smith, dok će bogato ilustrirana izdanja kuće Dorling Kindersley moći kupiti i u samom restoranu.

McDonald's je donio odluku nakon istraživanja koje je provela Nacionalna književna zaklada i koje je pokazalo da samo 50 posto djece zaista voli čitati. Uz McDonald-ov Happy Meal djeca su do sada dobivala plastične igračke koje su, kao dopadljiv promotivni materijal, uglavnom reklamirale nove animirane filmove i njihove junake.

Ovim potezom, McDonald's se pridružio jednoj od najpozitivnijih kampanja, koja bi, naravno, trebala povoljno utjecati ne samo na povećanje čitanosti, već i na imidž same tvrtke.

U nedostaku "opipljivijih" pokazatelja, ne bi bilo nezanimljivo zamisliti kako bi ova kampanja prošla u Hrvatskoj...