Knedle stižu u Zagreb
Nakon pet godina poslovanja poznati beogradski gastro koncept „Ferdinand knedle“ ušao je u drugu fazu razvoja koja podrazumijeva širenje na nova tržišta putem franšize.
Prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom tvrtkom za tržište Hrvatske, čime je planirano otvaranje 1+1 prodavaonice u Zagrebu tijekom 2022. godine. – Ljubitelji knedli moći će uživati u „Ferdinand knedlama“ u centru grada već krajem veljače – stoji u priopćenju.
Pored prvog franšiznog ugovora, „Ferdinand knedle“ otvaraju i vlastiti proizvodni pogon u Samoboru, čime se proširuju kapaciteti koji bi dugoročno mogli zadovoljiti daljnje planove brenda po pitanju otvaranja novih prodavaonica, ali i širenja u nove zemlje Europske unije – kaže se u priopćenju.
Svoju prepoznatljivost brend temelji na kvaliteti proizvoda koji se osigurava korištenjem najkvalitetnijih lokalnih sirovina, kao i upotrebom najfinijih belgijskih čokolada, prvoklasnog voća, krema i posipa.
„Ferdinand knedle“ trenutno imaju četiri prodajna mjesta u Beogradu.
Kako su nastale „Ferdinand knedle“?

pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?