Utorak
21.12.2021
Beogradski koncept „Ferdinand knedle“ ulazi na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom tvrtkom iz Zagreba. Prva prodavaonica bit će otvorena krajem veljače 2022.
 

Nakon pet godina poslovanja poznati beogradski gastro koncept „Ferdinand knedle“ ušao je u drugu fazu razvoja koja podrazumijeva širenje na nova tržišta putem franšize.

Prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom tvrtkom za tržište Hrvatske, čime je planirano otvaranje 1+1 prodavaonice u Zagrebu tijekom 2022. godine. – Ljubitelji knedli moći će uživati u „Ferdinand knedlama“​ u centru grada već krajem veljače – stoji u priopćenju.

Pored prvog franšiznog ugovora, „Ferdinand knedle“ otvaraju i vlastiti proizvodni pogon u Samoboru, čime se proširuju kapaciteti koji bi dugoročno mogli zadovoljiti daljnje planove brenda po pitanju otvaranja novih prodavaonica, ali i širenja u nove zemlje Europske unije – kaže se u priopćenju.

Svoju prepoznatljivost brend temelji na kvaliteti proizvoda koji se osigurava korištenjem najkvalitetnijih lokalnih sirovina, kao i upotrebom najfinijih belgijskih čokolada, prvoklasnog voća, krema i posipa.

„Ferdinand knedle“ trenutno imaju četiri prodajna mjesta u Beogradu.

Kako su nastale „Ferdinand knedle“?


Tradicionalno i moderno / Knedle, kao tradicionalno jelo, dobile su u „Ferdinandu“ potpuno novu dimenziju – proširen je broj slatkih i slanih okusa, kao i posipa, koji su ovoj deliciji dali raznolikost