Knedle stižu u Zagreb
Nakon pet godina poslovanja poznati beogradski gastro koncept „Ferdinand knedle“ ušao je u drugu fazu razvoja koja podrazumijeva širenje na nova tržišta putem franšize.
Prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom tvrtkom za tržište Hrvatske, čime je planirano otvaranje 1+1 prodavaonice u Zagrebu tijekom 2022. godine. – Ljubitelji knedli moći će uživati u „Ferdinand knedlama“ u centru grada već krajem veljače – stoji u priopćenju.
Pored prvog franšiznog ugovora, „Ferdinand knedle“ otvaraju i vlastiti proizvodni pogon u Samoboru, čime se proširuju kapaciteti koji bi dugoročno mogli zadovoljiti daljnje planove brenda po pitanju otvaranja novih prodavaonica, ali i širenja u nove zemlje Europske unije – kaže se u priopćenju.
Svoju prepoznatljivost brend temelji na kvaliteti proizvoda koji se osigurava korištenjem najkvalitetnijih lokalnih sirovina, kao i upotrebom najfinijih belgijskih čokolada, prvoklasnog voća, krema i posipa.
„Ferdinand knedle“ trenutno imaju četiri prodajna mjesta u Beogradu.
Kako su nastale „Ferdinand knedle“?

pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Jovana Drakulić, s više od 20 godina iskustva stvorila je day care centar koji spaja znanje i ljubav. Nakon dvije godine rada s listama čekanja za upis, koncept širi kroz franšizu.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?