Papa John's osvaja Kinu

Papa John’s International najavio je potpisivanje ugovora s FountainVest Partnersom, vodećim azijskim fondom privatnog kapitala, koji uključuje otvaranje 1.350 lokacija u Kini do 2040. Riječ je o franšiznom ugovoru koji će ojačati prisutnost branda u Kini, jednom od najbrže rastućih tržišta u segmentu dostave hrane.
FountainVest Partners takođe je kupio udio u tvrtki koja je aktualni primatelj franšize Papa John’s za kinesko tržište, tvrtki CFB Group, koja posjeduje 160 restorana na području Šangaja i južne Kine.
– Papa John's pokazao je ogromni razvojni potencijal u Sjedinjenim Državama, kao i na tržištima u razvoju, posebice u odnosu na konkurenciju. Novi razvojni ugovor s FountainVestom povećat će broj Papa John's jedinica za 25 posto – rekao je Rob Lynch, predsjednik i izvršni direktor Papa John'sa.
Od svog osnutka 2007. FountainVest fokusirao se isključivo na koncepte i poslove koji bi će biti privlačni rastućoj kineskoj srednjoj klasi.
– U FountainVestu, naš investicijski proces počinje identificiranjem tvrtki orijentiranih na rast i vodećih u industriji, a koje su u skladu s dinamikom rasta kineskog tržišta – rekao je Andrew Huang, izvršni direktor FountainVesta.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?