Papa John's
Papa John's / Iskoristiti ogromni razvojni potencijal na tržištu Kine
Ponedjeljak
24.01.2022
Američki lanac pizzerija Papa John's planira otvoriti više od tisuću franšiznih restorana u Kini.
 

Papa John’s International najavio je potpisivanje ugovora s FountainVest Partnersom, vodećim azijskim fondom privatnog kapitala, koji uključuje otvaranje 1.350 lokacija u Kini do 2040. Riječ je o franšiznom ugovoru koji će ojačati prisutnost branda u Kini, jednom od najbrže rastućih tržišta u segmentu dostave hrane. 

FountainVest Partners takođe je kupio udio u tvrtki koja je aktualni primatelj franšize Papa John’s za kinesko tržište, tvrtki CFB Group, koja posjeduje 160 restorana na području Šangaja i južne Kine.

– Papa John's pokazao je ogromni razvojni potencijal u Sjedinjenim Državama, kao i na tržištima u razvoju, posebice u odnosu na konkurenciju. Novi razvojni ugovor s FountainVestom povećat će broj Papa John's jedinica za 25 posto – rekao je Rob Lynch, predsjednik i izvršni direktor Papa John'sa.

Od svog osnutka 2007. FountainVest fokusirao se isključivo na koncepte i poslove koji bi će biti privlačni rastućoj kineskoj srednjoj klasi.

U FountainVestu, naš investicijski proces počinje identificiranjem tvrtki orijentiranih na rast i vodećih u industriji, a koje su u skladu s dinamikom rasta kineskog tržišta – rekao je Andrew Huang, izvršni direktor FountainVesta.