Pod kapom poznatog brenda
Kakva je bila 2021. za brend Pizza Hut?
Unatoč tome što prošla godina nije bila laka za branšu u cjelini, promet u našim franšiznim restoranima premašio je sva naša očekivanja, tako da smo jako zadovoljni postignutim. Trenutno imamo više od 150 restorana u Poljskoj, od kojih je sedam franšiznih.
Kakvi su planovi za ovu godinu?
Strategija tvrtke je usmjerenost na održivi rast, a cilj – generiranje profita. Planiramo otvaranje novih restorana, a svakom će prethoditi detaljna analiza prodajnog potencijala te proračun kratkoročne i dugoročne dobiti. Ovaj fokus na dugoročan i profitabilan razvoj karakterističan je za sve brendove kojima AmRest upravlja na europskim tržištima. U stalnom smo kontaktu i pregovaramo s investitorima iz cijele Poljske i – što nas jako veseli – s potencijalnim primateljima franšize. Zato možemo biti optimistični i u godinama koje dolaze.
Kako se postaje primatelj franšize Pizza Huta?
Tražimo posvećene ljude koji žele usvojiti naš know-how – što je ključni element za postizanje uspjeha. Pizza Hut u Poljskoj djeluje kroz dva formata restorana. Prvi je Dine In, veći restoran s uslugom konobara. Drugi je Fast Casual Delivery – restoran veličine od 80 do 150 m2, pogodan za ulične lokacije i trgovačke centre, s manje mjesta za sjedenje i dostavom. Ovaj drugi model, koji razvijamo već nekoliko godina, sada se nudi kao franšiza i vrlo je popularan – jer je univerzalan, omogućuje fleksibilnije kanale prodaje i dobro se nosi s uvjetima na tržištu.
Koje bi financijske kriterije trebali ispunjavati potencijalni primatelji franšize?
O tome ćemo posebno razgovarati sa svakim našim kandidatom za franšizu.
Što je uključeno u paket podrške primatelju franšize?
Franšizni paket uključuje kompletan know-how brenda Pizza Hut. Primatelji dobivaju pristup našim alatima za online prodaju koji promiču usluge take away-a i dostave, kao i najbolje sastojke po najboljim cijenama, zahvaljujući učinkovitoj distribucijskoj mreži i certificiranim dobavljačima. Također, dosta vremena posvećujemo pripremi tima koji će biti spreman za brzu optimizaciju poslovanja, kao i potpori koju partneru pružamo kroz standardizirane procese, teorijsku i praktičnu obuku – sve kako bi primatelj franšize mogao samostalno upravljati restoranom. Osim toga, nudimo kompletan set marketinških materijala za brzo i učinkovito povećanje prodaje.
Koji izazovi čekaju ugostiteljski sektor ove godine?
Gastronomiju i ugostiteljstvo prvenstveno čine ljudi, a ljudi koji rade u ovoj branši znaju se snaći u svim uvjetima. No, najveći izazov je kako ograničiti rotaciju zaposlenika, kako osigurati uvjete koji će ih spriječiti da požele promijeniti branšu u kojoj rade.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Američki lanac brze usluge, poznat po sendvičima, planira do kraja 2016. uspostaviti mrežu od 45 restorana u Bugarskoj.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Bez želje, nema uspjeha
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Sa terena do franšize
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...