Franšizni „boost“
Ovaj lanac specijaliziran za prodaju svježe cijeđenih sokova i smoothieja osvojio je, zapravo, dvije nagrade – u kategoriji hrane i pića (Best Food and Drink Franchise) i ukupnom plasmanu, kao franšizni sustav koji se najviše istaknuo na međunarodnoj razini (Global Franchise Champion).
– Imali smo nekoliko izazovnih godina, pa ove nagrade dolaze u najboljem mogućem trenutku kako bi proslavile energiju i strast naših primatelja franšize. A priznanje tako respektabilnog međunarodnog žirija samo je ovu pobjedu učinilo još slađom – rekao je Callum Mackay, direktor međunarodnog poslovanja Boost Juicea, na svečanosti održanoj u San Diegu, u sklopu Međunarodne konvencije o franšizingu.
Početak priče o Boost Juiceu seže na sam početak ovog tisućljeća, kada je Janine Allice otvorila malu trgovinu svježe cijeđenih sokova u Adelaideu. Samo četiri godine kasnije, Boost Juice pokreće međunarodnu ekspanziju, uglavnom kroz master franšizu. Danas pod ovim brendom posluje oko 600 lokala u 13 zemalja diljem svijeta.
– Naš uspjeh „preko noći“ trajao je, zapravo, 22 godine. Još od otvaranja prve trgovine posvećeni smo razvoju brenda pronalazeći sjajne franšizne partnere koji dijele našu viziju. Iskreno, čini nam se da smo tek počeli – rekla je vlasnica brenda Janine Allice.
Osim mreže u Australiji, Boost danas svoje sokove i smoothije prodaje u Bruneju, Čileu, Estoniji, Indoneziji, Latviji, Maleziji, Novom Zelandu, Saudijskoj Arabiji, Singapuru, Tajlandu, Vijetnamu i Velikoj Britaniji. Otvaranje prvih prodajnih mjesta očekuje se i u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, budući da je nedavno potpisan dugoročni ugovor s partnerima iz ove zemlje.
– S rastom interesa za franšizu, naš se razvoj nastavlja na međunarodnom planu – kažu u tvrtki, a očekuje se da će tijekom 2022. godine novi franšizni partneri otvoriti poslovnice diljem Europe, Bliskog istoka i jugoistočne Azije.

pročitajte članke

Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?