Boost Juice / Prodaja sokova krenula je 2000, dok danas pod ovim brenodm posluje oko 600 lokala u 13 zemalja
Četvrtak
10.03.2022
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodijeljena u okviru Međunarodne konvencije o franšizingu u San Diegu (SAD), ove je godine pripala australskom brendu Boost Juice.
 

Ovaj lanac specijaliziran za prodaju svježe cijeđenih sokova i smoothieja osvojio je, zapravo, dvije nagrade – u kategoriji hrane i pića (Best Food and Drink Franchise) i ukupnom plasmanu, kao franšizni sustav koji se najviše istaknuo na međunarodnoj razini (Global Franchise Champion).

Imali smo nekoliko izazovnih godina, pa ove nagrade dolaze u najboljem mogućem trenutku kako bi proslavile energiju i strast naših primatelja franšize. A priznanje tako respektabilnog međunarodnog žirija samo je ovu pobjedu učinilo još slađom – rekao je Callum Mackay, direktor međunarodnog poslovanja Boost Juicea, na svečanosti održanoj u San Diegu, u sklopu Međunarodne konvencije o franšizingu.

Početak priče o Boost Juiceu seže na sam početak ovog tisućljeća, kada je Janine Allice otvorila malu trgovinu svježe cijeđenih sokova u Adelaideu. Samo četiri godine kasnije, Boost Juice pokreće međunarodnu ekspanziju, uglavnom kroz master franšizu. Danas pod ovim brendom posluje oko 600 lokala u 13 zemalja diljem svijeta.

Naš uspjeh „preko noći“ trajao je, zapravo, 22 godine. Još od otvaranja prve trgovine posvećeni smo razvoju brenda pronalazeći sjajne franšizne partnere koji dijele našu viziju. Iskreno, čini nam se da smo tek počeli – rekla je vlasnica brenda Janine Allice.

Osim mreže u Australiji, Boost danas svoje sokove i smoothije prodaje u Bruneju, Čileu, Estoniji, Indoneziji, Latviji, Maleziji, Novom Zelandu, Saudijskoj Arabiji, Singapuru, Tajlandu, Vijetnamu i Velikoj Britaniji. Otvaranje prvih prodajnih mjesta očekuje se i u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, budući da je nedavno potpisan dugoročni ugovor s partnerima iz ove zemlje.

S rastom interesa za franšizu, naš se razvoj nastavlja na međunarodnom planu – kažu u tvrtki, a očekuje se da će tijekom 2022. godine novi franšizni partneri otvoriti poslovnice diljem Europe, Bliskog istoka i jugoistočne Azije.


Filozofija brenda / „Vjerujemo da svaka osoba koja posjeti Boost Juice treba otići u lijepom raspoloženju“

Popularno na forumu

Sa terena do franšize

Sretna vam svima nova godina, ovo je još jedna godina i ja sam među prvima koje je Bog blagoslovio početkom ove godine. Tražio sam zajmodavca i hrvatska služba za...

1 komentara
zadnji 01.02.2023
Investirati u razvoj franšize

Sretna vam svima nova godina, ovo je još jedna godina i ja sam među prvima koje je Bog blagoslovio početkom ove godine. Tražio sam zajmodavca i hrvatska služba za...

1 komentara
zadnji 01.02.2023
Zaradi na jeftinoj kavi

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
zadnji 14.12.2021
Japanska kuhinja u malom formatu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
zadnji 14.12.2021
Riblje delicije i franšiza

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
zadnji 14.12.2021
Život posvećen fettuccinama

HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...

1 komentara
zadnji 11.05.2015
Fetućinima do slave

HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...

1 komentara
zadnji 03.12.2013
KFC u Sloveniji?

Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?

1 komentara
zadnji 29.09.2013