Jačanje franšiznog tima
Franšizni rent-a-car sustav Carwiz International je već početkom 2022. godine zabilježio porast broja zaposlenika za više od 30%, što se nakon uspješne internacionalizacije poslovanja i širenje brenda na vanjsko i američko tržište čini kao prirodan slijed te korak koji zahtjeva sve veći broj stručnjaka na području franšiznog poslovanja.
Tomislava Ravlić, bivša direktorica Sektora za trgovinu u Hrvatskoj gospodarskoj komori, odnedavno je dio Carwiz International tima te će zajedno sa ostalim kolegama voditi razvoj poslovanja tvrtke i povećanje njezinih prihoda, identificirati i razvijati nove poslovne prilike te izgradnju i širenje prisutnosti tvrtke na novim međunarodnim tržištima – navodi se u priopćenju tvrtke.
Ravlić će također voditi brigu o prodaji novih franšiznih modela, pratiti nova tržišta i nove trendove, davati preporuke za nove proizvode i usluge te predlagati i razvijati nova strateška partnerstva, kao i usmjeravati pažnju na dugoročne ciljeve kako bi se zadovoljile poslovne potrebe i zahtjevi Carwiz Internationala.
– Svoju novu poziciju shvaćam kao prirodni nastavak svog dosadašnjeg rada i priliku za daljnji razvoj. Kao direktorica Sektora za trgovinu HGK, između ostalog sam se bavila i franšiznim poslovanjem tako da me raduje što ću svoje iskustvo moći iskoristi u novoj ulozi kako bi doprinijela daljnjem jačanju Carwiz brenda, proširenju poslovanja na nova tržišta te povećanju kvalitete usluga koju Carwiz pruža svojim klijentima/franšizerima – poručila je Tomislava Ravlić, Business Development Manager u CARWIZ Internationalu.
Carwiz International je tvrtka koja je u protekle dvije godine etablirala svoje poslovanje na domaćem i stranim tržištima, pa se samim time rast zaposlenika u najvećoj mjeri temelji na povećanju broja novih partnera te rastu franšiznog poslovanja na međunarodnim tržištima.
– Svakome tko se razumije u poduzetništvo jasno je da ljudi koji stoje iza Carwiz International tvrtke, koja je u nešto više od tri godine i to tijekom pandemije proširila svoje poslovanje putem franšiza na 28 zemalja svijeta diljem pet kontinenata, a planira i daljnje širenje na nova tržišta, znaju što rade. Dakle, radi se o timu ljudi, pametnim i kreativnim pojedincima koji svojim znanjem stvaraju uspješnu priču – objašnjava ona.
– S obzirom na svoje dosadašnje iskustvu radu i to upravo u direktnoj komunikaciji s poduzetnicima, itekako znam što im je potrebno, koji ih problemi muče i kako im pomoći. Sigurna sam da ću to stečeno iskustvo iskoristiti i za daljnje širenje Carwiz franšize koja je uostalom i u planu – kaže Tomislava Ravlić.
pročitajte članke
Hrvatska franšiza u Meksiku
/01.10.2023
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije
Najbolje franšize? Bez iznenađenja
/23.02.2018
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja sa širenjem franšizne mreže na Balkanu.