Franšiza za dućan donjeg rublja

Širok asortiman / Osim donjeg rublja, Esotiq trgovine prodaju i kolekcije pidžama, kupaćih kostima i kozmetike
Utorak
03.05.2022
Brand Esotiq & Henderson planira ulazak na tržište Hrvatske. Što je potrebno za otvaranje franšizne trgovine?
 

Na domaćem tržištu u Poljskoj Esotiq je poznati brend donjeg rublja koji se plasira kroz više od 250 monobrand trgovina, od kojih je 55 u vlasništvu tvrtke, dok su ostale trgovine u rukama franšiznih partnera.

Kroz franšizni model poslovanja brand je prisutan i izvan Poljske – u Njemačkoj, Estoniji, Litvi i Latviji. Tvrtka planira u narednom razdoblju razviti maloprodajnu mrežu i u Hrvatskoj, a u tom procesu će se oslanjati na već poznati model suradnje – franšizing. Tko može postati primatelj ove franšize?

Trening je ključan

Poduzetnici koji su zainteresirani za otvaranje franšizne trgovine robne marke Esotiq ne moraju imati neko posebno poslovno iskustvo, poručuju iz tvrtke. Sve što je potrebno za uspješno poslovanje i vođenje trgovine – naučit će tijekom treninga. Davatelj franšize, međutim, traži predane partnere koji će raditi u skladu sa standardima franšizne mreže.

Uvijek uz partnere

Cilj davatelja franšize je stvoriti franšiznu mrežu u kojoj će svaka Esotiq trgovina imati prepoznatljiv, unificiran izgled. Primatelji će, dakle, moći koristiti usluge dizajnera iz centrale. – To uključuje odabir i uređenje namještaja, polica, pultova, rasvjete... A sve kako bi se dobio prodajni prostor koja će garantirati udobnost za kupca, ali i atraktivnost izložene robe – kažu u tvrtki.

Koliko će budući primatelji Esotiq franšize morati uložiti u pokretanje posla ovisit će ponajviše o stanju prodajnog prostora i opsegu potrebnih promjena, a svakako o državi i gradu u kojem se trgovina otvara. Procjenjuje se da je cijena opremanja prostora oko 225 eur/m2. Optimalna veličina prostora je između 50 i 100 m2, a trgovina bi trebala biti smještena u centru grada, na glavnoj ulici ili trgovačkom centru.

Podrška davatelja franšize ne pokriva samo razdoblje prije otvaranja trgovine. Primatelj treba računati na pomoć tijekom cijelog trajanja suradnje. – Počinje odabirom prave lokacije i našim sudjelovanjem u pregovorima o uvjetima najma. Zatim, koordiniramo cijeli proces otvaranja trgovine, pomažemo u dizajnu prodajnog prostora, a možemo pomoći i u opremi i odabiru dobavljača za opremu, ako partner želi da se njegov namještaj proizvodi u Poljskoj – kažu u tvrtki.

Uz prijenos znanja (know-how) i obuku za primatelja franšize i njegovo osoblje, tim davatelja franšize pomoći će i u osmišljavanju marketinških kampanja, promocija i akcija, te uređenju izloga i kolekcija u trgovini, što uključuje i pomoć pri izlaganju robe.

Osim linija donjeg rublja, po kojima je Esotiq prepoznatljiv, ove trgovine prodaju i kolekcije pidžama, kupaćih kostima i kozmetike.


Kako do uspješnog poslovanja / Esotiq stavlja veliki naglasak na podršku prodaji kroz obuku osoblja, dijeljenje jedinstvenog znanja i razvoj niza proizvoda u suradnji s istaknutim stručnjacima u modnoj industriji