Snažan rast u UK
Poput mnogih drugih lanaca brze usluga, Burger King je 2020. osjetio utjecaj pandemije i lockdowna. Na jednom od svojih ključnih tržišta, u Velikoj Britaniji, tvrtka je tijekom tog razdoblja izvijestila o gubitku od 7,5 milijuna funti. No, okolnosti su se promijenile i američki lanac ove godine najavljuje ulazak u novu fazu snažnog razvoja na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva. Planovi uključuju otvaranje 200 novih restorana do 2026. godine.
Sve ovo dolazi nakon značajnog povećanja prihoda od prodaje u razdoblju nakon prvog vala pandemije. Naime, tijekom 2021. godine prihodi Burger Kinga u UK-u porasli su za 68% i iznosili su 211,7 milijuna funti, za razliku od 2019. godine kada je tvrtka zabilježila prihod od 118,8 milijuna funti.
– Burger King postigao je nevjerojatan učinak u Ujedinjenom Kraljevstvu tijekom 2021, proaktivno upravljajući krizom izazvanom Covidom-19. Uložili smo u digitalnu prodaju, što uključuje i dostavu na kućnu adresu te kontinuirano širenje restorana s fokusom na Drive Thru format– objasnio je Alasdair Murdoch, izvršni direktor Burger Kinga u Velikoj Britaniji. – I sektor dostave i Drive Thru su bili snažni tijekom 2021. i ostat će ključna područja u fokusu dok provodimo planiranu strategiju rasta – naglasio je on.
Burger King je samo u 2021. otvorio 48 novih restorana u Velikoj Britaniji. Trenutno, američki lanac na ovom tržištu ima nešto više od 500 restorana. Osim otvaranja restorana koji su u izravnom vlasništvu tvrtke, Burger King također širi svoju mrežu preko franšiznih partnera.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?