Studenac preuzima lanac Lonia

Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je kutinski trgovački lanac Lonia s 300 prodavaonica u šest županija i Gradu Zagrebu te s više od 1.400 zaposlenika. Kako su objavili, Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica, pri čemu je kupcima na usluzi više od 5.500 zaposlenika. Istovremeno, Studenac nastavlja razvoj pokretanjem centra izvrsnosti Studenac Digital za najnaprednije korištenje analitike i upravljanje podacima jer je digitalna transformacija strateški smjer kompanije za još jedan korak bliže kupcu i povećanje učinkovitosti poslovanja.
– S više od 1.000 prodavaonica Studenac je prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji je došao do te čarobne brojke. To ujedno znači da smo u posljednje tri godine gotovo utrostručili svoju prodajnu mrežu i sada smo snažno prisutni u gotovo svim županijama diljem Hrvatske i u Zagrebu. Istovremeno, Studenac ima najveći tržišni udio kada govorimo o takozvanom proximity formatu, odnosno, malim prodavaonicama koje su kupcima nadohvat ruke i nude sve ono što im je bitno. No, u Studencu tu nećemo stati. Nastavit ćemo snažno rasti i to daljnjom ubrzanom digitalnom transformacijom poslovanja koristeći naprednu analitiku i upravljanje podacima u novoosnovanom centru izvrsnosti Studenac Digital u sklopu kojeg će nam se u tim pridružiti podatkovni inženjeri i znanstvenici – rekao je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.
Vlasnik ovog lanca je poljski Enterprise Investors fond koji je od 2018. godine do danas u Studenac uložio više od 260 milijuna eura, što uključuje ulaganja u razvoj poslovanja, kapitalna ulaganja i akvizicije, koje su same iznosile više od 120 milijuna eura. Naime, uz organski rast Studenca, prodajna mreža povećala se za 595 prodavaonica zahvaljujući akvizicijama Istarskih supermarketa, Sonika, Bure i u ovoj godini lanaca Pemo, Kordun, Duravit te sada i lanca Lonia.
Prisutnost lanca Lonia u Zagrebu i kontinentalnoj regiji u Studencu su prepoznali kao značajnu prednost za daljnji rast kompanije. Stoga odmah počinje poslovna integracija dviju kompanija, a uslijedit će i promjena vizualnog identiteta lanca Lonia i uvođenje brenda Studenac.
Franšiza, još jedan način širenja mreže
Na području Zagreba i okolice, Studenac nudi franšizu bez ulaganja poduzetnicima koji bi željeli voditi vlastitu Studenac trgovinu. Zainteresirani bi sklopili ugovor o poslovnoj suradnji na neodređeno vrijeme, a trgovinu bi pokrenuli bez potrebnih početnih ulaganja i plaćanja naknada. Od budućih franšiznih partnera se, između ostalog, očekuje da imaju minimalno tri godine iskustva rada u branši te minimalno jednu godinu iskustva rada na rukovodećim pozicijama. Uz sve pogodnosti partnerstva s tvrtkom Studenac, primatelji franšize dobivaju priliku za iznadprosječna primanja putem mjesečne ostvarene naknade, fleksibilnost u organizaciji rada te mogućnost stvaranja vlastitog tima.
pročitajte članke

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
DepilConcept, međunarodni brend estetskih centara, u travnju je proslavio četiri godine poslovanja na tržištu Srbije.
Popularno na forumu
Studenac preuzima lanac Lonia
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Poštovana, Tvrtka Family Shop za sada franšiznu mrežu isključivo razvija na matičnom tržištu u Poljskoj.
Biznis iz druge ruke
Molim informaciju kako stupiti u kontakt s firmom family Textiles? Hvala