Piletina i franšiza u američkom stilu
Slim Chickens pojavio se na američkom tržištu 2003. godine otvaranjem prvog restorana u Fayettevilleu (Arkansas). Kao što i sam naziv tvrtke govori, ponuda se temeljila isključivo na jelima od piletine (sendviči, pohani pileći prutići, pileća krilca, salate, wrapovi), koji se poslužuju s dvadesetak različitih umaka, napravljenih po „domaćoj“ recepturi.
Za razliku od drugih, puno poznatijih američkih brendova brze prehrane, Slim Chickens još uvijek nema tisuće restorana – tek nešto više od 100 – a trenutno je prisutan samo u 11 američkih država. No, od samog početka osnivači tvrtke smatrali su da priliku za razvoj brenda treba tražiti i na inozemnim tržištima. Danas Slim Chickens ima restorane u Kuvajtu i Velikoj Britaniji, a razvija se isključivo kroz franšizni model poslovanja.
Prema posljednjim najavama, ovaj američki lanac u sljedećih deset godina planira otvoriti više od 600 restorana diljem svijeta. S 350 jedinica koje su već u fazi razvoja i priprema pred otvorenje, može se reći da je tvrtka postavila prilično skroman cilj.
Evropa na radaru
Iako je Slim Chickens relativno mlad franšizni brend, za sada se uspješno natječe s tvrtkama poput KFC-a ili Popeyesa, kako na domaćem tržištu, tako i u Velikoj Britaniji. Brend se na britanskom tlu pojavio 2018. godine i unatoč pandemiji i općem gospodarskom usporavanju uspio otvoriti 20 restorana. Za ovaj uspjeh, kako ističu iz tvrtke, najzaslužniji je ipak primatelj franšize zadužen za područje Velike Britanije – tvrtka Boparan Restaurant Group (BRG).
Slim Chickens je po istom principu pokrenuo franšiznu kampanju i u ostalim europskim zemljama. Traži jake franšizne partnere koji bi bili spremni otvoriti više restorana te razvijati brend na lokalnom tržištu. Trenutno su fokusirani na tržišta Francuske, Španjolske, Njemačke, Poljske, Nizozemske, Italije i Češke.
Idealni partneri bile bi ili tvrtke koje već rade u području gastronomije i imaju iskustva s franšiznim načinom poslovanja ili pojedinci ili konzorciji investitora koji žele pokrenuti vlastiti posao s provjerenim brendom brze prehrane.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Poduzetnik koji želi postati primatelj franšize i tako se pridružiti franšiznom sustavu, može očekivati niz prednosti
Prva franšizna trgovina njemačkog modnog branda s.Oliver otvorena je u Bosni i Hercegovini.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
I started receiving alert of cash been transferred from my account immediately I had to rush down to the bank to know what's happening I was told that my funds got wired out of...
Zaradi na jeftinoj kavi
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Više od talijanskog restorana
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Papa John's osvaja Kinu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšizni „boost“
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Snažan rast u UK
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Partnerstvo ubrzava rast
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Novo ime u svijetu kave
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...