Investirati u razvoj franšize

Prije deset godina, Zagreb je postao bogatiji za mjesto koje spaja okuse različitih kultura. Od otvaranja prvog lokala u zagrebačkoj Gajevoj ulici, Koykan je imao viziju ostati vjeran autentičnim receptima i tradicionalnim načinima pripreme hrane te i dalje nudi široki izbor jela i okusa iz različitih svjetskih kuhinja.
Kulinarska otkrića započeli su s talijanskim piadinama i planetarno popularnim bubble tea-om. Asortiman svjetske kuhinje potom je proširen na nekoliko autentičnih grupa street food jela, kao što su: gyros, wrap, burger, burrito, pulled i falafel, a unutar svakog od njih nalazi se set jedinstvenih proizvoda s potpisom. Osim street food ponude, Koykan je već dugi niz godina poznat i po ukusnim varivima te, u suradnji sa sestrinskim brandom Chill Cantina, kreira razna domaća i internacionalna jela – za svakodnevnu ponudu „gableca“.
Koykan je danas prisutan na pet lokacija (Zagreb), a osnivači koncepta imaju ambiciju proširiti ovu gastro priču i izvan Hrvatske.
Više lokacija uz franšizu
– Trebalo nam je deset godina kroz koje smo u hodu ispravljali pogreške, ali sada napokon možemo reći da smo ponosni na ono što pružamo te smo spremni na ekspanziju – potvrđuje Boro Milivojević, jedan od suosnivača Koykana.
– Planiramo proširiti našu priču na tržište EU te otvoriti franšize u Njemačkoj i Austriji – objašnjava Milivojević.
Planovi podrazumijevaju otvaranje više od 50 novih restorana na ovim tržištima do kraja 2025. godine.
Kako bi ubrzali razvoj i širenje franšiznog poslovanja, Koykan kreće i u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme. – Cilj nam je prikupiti milijun eura u Seriji A uz pomoć ove investicijske platforme – kaže Milivojević.
______
Platforma Funderbeam omogućava brzo i lako ulaganje u hrvatske i regionalne kompanije u suradnji sa Zagrebačkom burzom, a ukoliko želite sudjelovati ili saznati više o samom projektu, posjetite službenu web stranicu Koykana.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?