Na korak do jeftine obuće
I pored toga što u Hrvatskoj tvrtka NG2 još uvijek nema svoje mjesto, ona se polako približava i ovoj regiji. U lipnju prošle godine, pod jednim od svojih najuspješnijih brandova CCC, tvrtka je otvorila franšiznu radnju u Rumunjskoj, a u rujnu i u Mađarskoj. I to samo za početak, pošto planiraju pojavljivanje u svim većim gradovima zemalja u koje su upravo ušli, što podrazumijeva uspostavljanje povelike mreže poslovnih jedinica.
Poljska tvrtka je, inače, odavno prisutna na tržištima izvan Poljske. Od 1999. svoje brendove uspješno plasira na tržišta Rusije, zatim Kazahstana, Latvije, Češke i Slovačke.
Prepoznatljiv brand
Iako u svom portfelju ima 67 brandova, jedna od najpopularnijih robnih marki poljske tvrtke je CCC. Može se reći da obuća marke CCC svoju "dopadljivost" uveliko duguje i odličnom odnosu između cijene i kvalitete, što u aktualnim ekonomskim uvjetima značajno podiže prodaju. Kako je kriza generirala kupnju u kojoj cijena proizvoda igra presudnu ulogu, i proizvođači obuće su morali prihvatiti činjenicu da je sve manji broj mušterija koje će bez razmišljanja izdvojiti veliku svotu novca za par cipela. CCC je brend koji upravo igra na ovu kartu - za pristupačnu cijenu može ponuditi kvalitetan proizvod. Na većini tržišta na kojima nastupa, po ovom pitanju, jedni konkurent CCC-u je njemački Deichmann.Poslovanje kroz franšizu
U posljednjih deset godina tvrtka NG2 je bila jedan od najvećih davatelja franšize u Poljskoj. Prošle godine je, međutim, promijenila strateški plan razvoja i sve franšizne prodavaonice koje su poslovale u Poljskoj vratila je u svoje vlasništvo. Suprotno potezima na domaćem tržištu, NG2 je odlučio da širenje kroz franšizu zadrži na inozemnim tržištima, ali i to selektivno - što znači da će se franšizno širiti samo u onim zemljama gdje procjeni da bi model franšiznog poslovanja mogao smanjiti rizik i troškove ulaska na novo tržište. Ove odluke opravdava sama praksa, koja pokazuje da strana tržišta ipak najbolje poznaju lokalni poduzetnici. Shodno tome, tvrtka je odlučila radnje pod markom CCC franšizno širiti u Rusiji, Kazahstanu, Latviji i Rumunjskoj. U ostalim zemljama - Mađarskoj, Češkoj i Slovačkoj - tvrtka nastupa izravno, kroz mrežu prodavaonica u svom vlasništvu.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Moda sa sjevera osvaja svijet
TRAŽITE LI KAKO POKRENUTI POSAO NA FARMI? ILI ŽELITE DOBITI KREDIT ZA INVESTICIJU? AKO VAS MOŽE ZANIMATI, POSTOJI LEGITNO I POUZDANO MJESTO GDJE MOŽETE U MIRU DOBITI SVOJ...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšiza u second-hand dućanu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Luksuz je ekskluzivan
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšiza u second-hand dućanu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Luksuz je ekskluzivan
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšiza u second-hand dućanu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...