Edukido: 15 franšiza u 3 godine
Radite već par godina. Kako se širi franšizna mreža “Edukido” u Hrvatskoj?
Radimo od 2022. godine, dakle, već smo tri godine prisutni na hrvatskom tržištu. Prvu godinu nismo nudili podfranšize jer smo željeli proći sve "dječje bolesti" i biti potpuno spremni pružiti punu podršku budućim partnerima.
Od ljeta 2023., kada smo prodali prve franšize, do danas smo narasli na 15 aktivnih podfranšiza, a još 5 novih kreće s radom od jeseni. Smatram da je to brz i uspješan rast te da je Edukido postao prepoznatljiv brend na nacionalnom nivou.
Koliko školica imate i u kojim gradovima?
Trenutno imamo 15 aktivnih školica: Varaždin, Čakovec, Zabok, Zaprešić, Samobor, više lokacija u Zagrebu, Našice, Đakovo, Slavonski Brod, Rijeka, Šibenik, Knin, Zadar i Split.
Od jeseni nam se pridružuju Valpovo, Virovitica, Petrinja, Makarska i Dubrovnik. Osim toga, krećemo s prvim franšizerima i u Srbiji i Bosni i Hercegovini.
Po vašem mišljenju i iskustvu, tko je idealan primatelj franšize?
Idealni primatelj je osoba s iskrenom željom za radom s djecom, koja želi doprinijeti njihovu razvoju na kreativan i moderan način.
Pedagoška struka može biti prednost, ali nije nužna. Bitni su poduzetnički duh, organizacijske vještine i želja za vođenjem vlastitog posla u području obrazovanja. Edukido je odlična nadopuna postojećim edukativnim uslugama, ako ih već imaju.
Što primatelji franšize mogu očekivati kao podršku i koji su benefiti?
Kao master franšizer za Hrvatsku i regiju, moja je uloga pružiti punu podršku partnerima u svim fazama njihova poslovanja.
Podrška uključuje:
- detaljnu početnu edukaciju u dvije etape (metodologija i poslovanje),
- gotove nastavne materijale i pripreme,
- marketinške alate, grafičke predloške i promotivne materijale,
- kontinuiranu mentorsku podršku (sastanci, savjetovanja, rješavanje izazova),
- pristup snažnom i prepoznatljivom brendu.
Također, omogućujemo dodatne edukacije i regionalna okupljanja zajednice. Vjerujemo da svatko može biti uspješan uz pravi alat, jasan smjer i iskrenu podršku – to je naša filozofija.
Koji su planovi za narednih godinu dana?
Kako smo pokrili većinu Hrvatske, sljedeći logični korak je širenje u regiji. Planiramo:
- otvoriti prve Edukido centre u Srbiji i BiH,
- pronaći motivirane partnere u tim zemljama,
- organizirati promotivne radionice i prezentacije,
- razvijati dodatne edukativne programe i sadržaje za naše postojeće franšizere.
Naš je cilj da svaki grad u regiji ima pristup kvalitetnoj i zabavnoj edukaciji kroz Edukido koncept.

pročitajte članke

Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Tržište izvannastavnih aktivnosti za djecu konstantno raste. Prilika je to i za koncept Edukido, koji će od ove godine svoje edukativne radionice s LEGO kockama i originalne programe ponuditi i djeci iz ove regije.
Dok traže prve franšizne partnere u inozemstvu, mreža edukativnog koncepta Edukido na domaćem tržištu u Poljskoj raste. Sylwia Golonka, nova primateljica ove franšize, otkriva zašto se odlučila poslovati pod ovim brandom.
Najčitanije

Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.