Širenje znanja bez granica
Prošla godina donijela je značajne uspjehe za edukativni sustav „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“. Produženi su ugovori o master franšizi, kao i suradnja sa single franšizerima u Sjevernoj Makedoniji, koji već više od pet godina ostvaruju uspješne rezultate. Ovaj kontinuirani uspjeh potvrđuje kvalitetu i održivost franšiznog modela, smatra Miroslav Samardžić, jedan od osnivača i vlasnika koncepta „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“.
Uz to, sustav se priprema za daljnje širenje – u tijeku su pripreme za otvaranje šest novih franšiznih poslovnica koje će s radom započeti u rujnu, i to u: Sloveniji (Celje), Hrvatskoj (Rijeka), Srbiji (Negotin), Bosni i Hercegovini (Bijeljina) i Sjevernoj Makedoniji (Skoplje – Kisela voda i Aerodrom). – To nas čini iznimno ponosnima i predstavlja jamstvo kvalitete i održivosti našeg franšiznog sustava – ističe Samardžić.
Činjenica da postojeći primatelji franšize rado produžuju ugovore potvrđuje održivost i stabilnost poslovanja. – Vjerujemo da su naši franšizeri zadovoljni jer imaju stabilan i profitabilan posao u kojem uživaju, a koji istovremeno ima jasnu misiju i doprinosi zajednici u kojoj žive i rade – kaže Samardžić.
Novi franšizeri pak sve više dolaze zbog rastuće potrebe tržišta za tehnikama koje se primjenjuju u ovim školama.
– Sposobnost učenja i stjecanja novih znanja – learnability – postaje jedna od najvažnijih vještina na globalnoj razini – kaže naš sugovornik. – Danas je jako teško dijete pripremiti za život konkretnim vještinama koje će ono moći primijeniti u budućnosti, jer se tržište rada i potrebe stalno i dinamično mijenjaju. Upravo zato, sposobnost učenja bit će ključna vještina koja će pomoći u prevladavanju izazova budućnosti. Klasično obrazovanje sve teže uspijeva odgovoriti na takve zahtjeve suvremenog društva – objašnjava Samardžić.
Unatoč velikom broju franšiznih jedinica, ne dolazi do zasićenja tržišta jer se posebna pažnja posvećuje upravo tom pitanju. – Naš poslovni model temelji se na principu „jedna općina/grad – jedna franšizna jedinica“, osim u većim gradovima poput Beograda, Zagreba i Skoplja. Na taj način, svaki franšizer uživa teritorijalnu ekskluzivu i postaje jedini ovlašteni predstavnik našeg sustava na području definiranim franšiznim ugovorom. Gotovo u svakoj općini ili gradu gdje nemamo poslovnicu postoji prostor za daljnje širenje – ističe Samardžić.
Planovi za narednu godinu su ambiciozni, kako u pogledu daljnjeg širenja franšizne mreže na području cijele regije, tako i u pogledu unapređenja sadržaja i ponude. – Bosna i Hercegovina nam je trenutačno u fokusu, budući da smo na tom tržištu dosad bili najmanje prisutni. Paralelno s tim, nastavljamo s kontinuiranim razvojem programskih sadržaja i prilagodbom zahtjevima tržišta. Planiramo uvođenje suvremenih elektroničkih učila, kao i organizaciju natjecanja u brzini čitanja i stupnju razumijevanja i pamćenja pročitanog teksta – kaže Miroslav Samardžić.
Još uvijek može „još“
Na tržištu Sjeverne Makedonije, gdje je „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ prisutna od 2020., djeluje devet centara. – Sada ulazimo u šestu godinu suradnje. Izborili smo se sa svim poteškoćama, izazovima, pandemijom, kako bismo ove godine imali vjerne roditelje i djecu, koji su naš najveći hodajući marketing i motivator za JOŠ – kaže Canka Velkova, zadužena za razvoj ove franšize u Sjevernoj Makedoniji.
Samim time, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ nastavlja se širiti na ovom tržištu. Planirano je otvaranje novih centara u većim gradovima diljem zemlje, što predstavlja još jedan korak ka ostvarenju misije – pomoći djeci nove generacije da steknu ključne vještine za budućnost. – Naši postojeći franšizeri su motivirani, humani, vizionari, i takve ljude tražimo i prihvaćamo u svoju franšiznu obitelj – ističe Velkova.
Iako je Sjeverna Makedonija malo tržište, interes za edukativne centre poput ovog i dalje je velik. Unatoč brojnim franšiznim centrima, Velkova smatra da nijedan ne nudi jedinstveni koncept poput onog koji nudi „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, što ih izdvaja i privlači sve veći broj polaznika i franšizera.
– Naš cilj nije samo lokalni uspjeh, već i povezivanje djece iz različitih zemalja kroz zajedničke aktivnosti. Nadamo se da ćemo uskoro organizirati festival natjecanja za djecu u Sjevernoj Makedoniji, gdje će se naši mališani družiti i motivirati s vršnjacima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije i drugih zemalja u kojima je naš sustav prisutan. Taj događaj bit će snažan poticaj i inspiracija kako za djecu, tako i za buduće članove naših centara, jer zajedno gradimo zajednicu koja podržava razvoj i napredak djece nove generacije – kaže Velkova.

pročitajte članke

Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.