Širenje znanja bez granica
Prošla godina donijela je značajne uspjehe za edukativni sustav „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“. Produženi su ugovori o master franšizi, kao i suradnja sa single franšizerima u Sjevernoj Makedoniji, koji već više od pet godina ostvaruju uspješne rezultate. Ovaj kontinuirani uspjeh potvrđuje kvalitetu i održivost franšiznog modela, smatra Miroslav Samardžić, jedan od osnivača i vlasnika koncepta „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“.
Uz to, sustav se priprema za daljnje širenje – u tijeku su pripreme za otvaranje šest novih franšiznih poslovnica koje će s radom započeti u rujnu, i to u: Sloveniji (Celje), Hrvatskoj (Rijeka), Srbiji (Negotin), Bosni i Hercegovini (Bijeljina) i Sjevernoj Makedoniji (Skoplje – Kisela voda i Aerodrom). – To nas čini iznimno ponosnima i predstavlja jamstvo kvalitete i održivosti našeg franšiznog sustava – ističe Samardžić.
Činjenica da postojeći primatelji franšize rado produžuju ugovore potvrđuje održivost i stabilnost poslovanja. – Vjerujemo da su naši franšizeri zadovoljni jer imaju stabilan i profitabilan posao u kojem uživaju, a koji istovremeno ima jasnu misiju i doprinosi zajednici u kojoj žive i rade – kaže Samardžić.
Novi franšizeri pak sve više dolaze zbog rastuće potrebe tržišta za tehnikama koje se primjenjuju u ovim školama.
– Sposobnost učenja i stjecanja novih znanja – learnability – postaje jedna od najvažnijih vještina na globalnoj razini – kaže naš sugovornik. – Danas je jako teško dijete pripremiti za život konkretnim vještinama koje će ono moći primijeniti u budućnosti, jer se tržište rada i potrebe stalno i dinamično mijenjaju. Upravo zato, sposobnost učenja bit će ključna vještina koja će pomoći u prevladavanju izazova budućnosti. Klasično obrazovanje sve teže uspijeva odgovoriti na takve zahtjeve suvremenog društva – objašnjava Samardžić.
Unatoč velikom broju franšiznih jedinica, ne dolazi do zasićenja tržišta jer se posebna pažnja posvećuje upravo tom pitanju. – Naš poslovni model temelji se na principu „jedna općina/grad – jedna franšizna jedinica“, osim u većim gradovima poput Beograda, Zagreba i Skoplja. Na taj način, svaki franšizer uživa teritorijalnu ekskluzivu i postaje jedini ovlašteni predstavnik našeg sustava na području definiranim franšiznim ugovorom. Gotovo u svakoj općini ili gradu gdje nemamo poslovnicu postoji prostor za daljnje širenje – ističe Samardžić.
Planovi za narednu godinu su ambiciozni, kako u pogledu daljnjeg širenja franšizne mreže na području cijele regije, tako i u pogledu unapređenja sadržaja i ponude. – Bosna i Hercegovina nam je trenutačno u fokusu, budući da smo na tom tržištu dosad bili najmanje prisutni. Paralelno s tim, nastavljamo s kontinuiranim razvojem programskih sadržaja i prilagodbom zahtjevima tržišta. Planiramo uvođenje suvremenih elektroničkih učila, kao i organizaciju natjecanja u brzini čitanja i stupnju razumijevanja i pamćenja pročitanog teksta – kaže Miroslav Samardžić.
Još uvijek može „još“
Na tržištu Sjeverne Makedonije, gdje je „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ prisutna od 2020., djeluje devet centara. – Sada ulazimo u šestu godinu suradnje. Izborili smo se sa svim poteškoćama, izazovima, pandemijom, kako bismo ove godine imali vjerne roditelje i djecu, koji su naš najveći hodajući marketing i motivator za JOŠ – kaže Canka Velkova, zadužena za razvoj ove franšize u Sjevernoj Makedoniji.
Samim time, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ nastavlja se širiti na ovom tržištu. Planirano je otvaranje novih centara u većim gradovima diljem zemlje, što predstavlja još jedan korak ka ostvarenju misije – pomoći djeci nove generacije da steknu ključne vještine za budućnost. – Naši postojeći franšizeri su motivirani, humani, vizionari, i takve ljude tražimo i prihvaćamo u svoju franšiznu obitelj – ističe Velkova.
Iako je Sjeverna Makedonija malo tržište, interes za edukativne centre poput ovog i dalje je velik. Unatoč brojnim franšiznim centrima, Velkova smatra da nijedan ne nudi jedinstveni koncept poput onog koji nudi „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, što ih izdvaja i privlači sve veći broj polaznika i franšizera.
– Naš cilj nije samo lokalni uspjeh, već i povezivanje djece iz različitih zemalja kroz zajedničke aktivnosti. Nadamo se da ćemo uskoro organizirati festival natjecanja za djecu u Sjevernoj Makedoniji, gdje će se naši mališani družiti i motivirati s vršnjacima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije i drugih zemalja u kojima je naš sustav prisutan. Taj događaj bit će snažan poticaj i inspiracija kako za djecu, tako i za buduće članove naših centara, jer zajedno gradimo zajednicu koja podržava razvoj i napredak djece nove generacije – kaže Velkova.
pročitajte članke
Brzo čitanje i pametno poslovanje
/24.08.2023
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
Najčitanije
Otvoren Subway u Hrvatskoj
/27.04.2017
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.