Ponedjeljak
08.09.2025
Znanstvena kuhinjica spaja znanost i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model diljem Europe.
 

Znanstvena kuhinjica pokazuje da franšiza može biti puno više od poslovnog pothvata – ona postaje misija koja mijenja način na koji djeca upoznaju znanost. Spoj igre, edukacije i sigurnog poslovnog modela privlači poduzetnike diljem Europe.

Iskustva franšizera pokazuju da Znanstvena kuhinjica nije samo posao, već prilika da se gradi budućnost djece, a istovremeno razvija stabilan i perspektivan biznis. Podrška centrale, gotovi obrazovni programi, prepoznatljiv brend i rastuća potražnja čine ovaj koncept jednom od najzanimljivijih franšiznih prilika na tržištu obrazovanja.

Razgovarali smo s primateljima franšize iz tri zemlje – Sjeverne Makedonije, Njemačke i Hrvatske – koji su već prepoznali potencijal ovog brenda i odlučili postati dio mreže.

„Ovo nije samo posao, već i misija“ – Sjeverna Makedonija

Hristijan Dimoski, master franšizer za teritorij Sjeverne Makedonije, ističe da ih je privukao spoj znanosti i igre, kao i profesionalna podrška koju su dobili od centrale:

„Prepoznali smo veliki tržišni potencijal i rastuću potrebu za kreativnim i edukativnim programima za djecu. Svidjeli su nam se profesionalizam, metodologija rada i podrška – od obuke i materijala do marketinga i brendiranja. Zato smo odlučili potpisati ugovor o master franšizi.“

Dimoski naglašava da djeca s velikim oduševljenjem sudjeluju u radionicama, a roditelji cijene originalan pristup i obrazovnu vrijednost:

„Ovo nije samo posao, već i misija – utjecaj na razvoj djece i ljubav prema znanosti. Uz podršku centrale i pozitivan odjek zajednice, rezultati dolaze brzo.“

„Program budućnosti za djecu današnjeg vremena“ – Njemačka

Milica Zarić iz Njemačke odlučila je u svoj grad donijeti koncept koji do sada nije postojao:

„Privukla me jedinstvena kombinacija učenja kroz igru, bez klasičnih knjiga i domaćih zadaća. Znala sam da ćemo sa Znanstvenom kuhinjicom biti jedinstveni i donijeti nešto potpuno novo.“

Podršku centrale opisuje kao brzu i učinkovitu, a reakcije roditelja već sada su više nego pozitivne:

„Roditelji su jako zainteresirani i jedva čekaju da službeno krenemo. Preporučila bih svima da se upuste u ovaj posao, jer je to program budućnosti, posebno važan za djecu današnjeg vremena.“

„Spajanje strasti za znanošću i sigurne poslovne prilike“ – Hrvatska

Dean Brabec, master franšizer za Hrvatsku, ističe da Znanstvena kuhinjica pruža idealan balans između sigurnosti etabliranog brenda i slobode vođenja vlastitog posla:

„Vjerujem da je znanost najbolji način da djeca razviju radoznalost, logiku i kreativnost. Oduševila me ideja da im to omogućimo kroz igru i eksperimente. Otvaranje franšize predstavlja ozbiljnu i vrijednu poslovnu priliku, jer ulazite u posao uz potporu provjerenog modela i snažnog brenda.“

Brabec dodaje da je interes djece i roditelja ogroman i da je vizija razvoja jasna:

„Želimo da Znanstvena kuhinjica postane prepoznatljiv i omiljen edukativni brend diljem Hrvatske. Naš cilj je omogućiti što većem broju djece da otkrivaju svijet znanosti, a roditeljima da dobiju sigurnog i pouzdanog partnera u obrazovanju.“

Iskustva iz Sjeverne Makedonije, Njemačke i Hrvatske jasno pokazuju da Znanstvena kuhinjica pruža i snažnu tržišnu priliku i osobno zadovoljstvo onima koji žele utjecati na obrazovanje budućih generacija. To je franšiza koja istovremeno gradi biznis i budućnost djece.


Makedonija / Sa primateljem franšize iz Makedonije

Popularno na forumu