Mir i snaga duha i tela
Kao profesor tjelesnog odgoja, Branislav Stojanović je oduvijek razmišljao kako pomoći onima koji žele da poboljšaju svoje psihofizičko stanje. Pošao je od ideje da treba napraviti mjesto gdje bi ljudi rado dolazili da se bave svojim izgledom i zdravljem, jer bi imali mogućnost birati između nekoliko jednostavnih, ali različitih tretmana.
Stojanović je prvo kreirao Arcus, vlastitu robnu marku za masažne fotelje i trenažere, i time dao "pečat" cjelokupnom projektu. Na entuzijazmu početne ideje nastali su i Arcus Health Club-ovi, mjesta gdje ljudi dolaze popraviti svoju figuru vježbajući na specijalnim Fit Step Machine spravama koje rade po principu simulacije kretanja, ali gdje mogu i da se relaksiraju na masažnim foteljama i uživaju u klasičnoj ručnoj masaži.
Međutim, prije pokretanja poslovnog koncepta, Stojanović je otvorio pilot-jedinicu u Paraćinu u kojoj su oko dvije godine, pod nadzorom liječnika i fizioterapeuta, ispitivali uspješnost fizičkih tretmana. Program je za to vrijeme pohađalo više od 1.500 polaznika, mahom žena, i ostvareni su izvandredni rezultati. To je Stojanoviću konačno dalo "znak" da pokrene posao "punom snagom". - Tvorac cjelokupnog koncepta sam ja, ali uz potporu stručnih suradnika koji su dio Arcus tima. Dakle, radi se o domaćem proizvodu. Projekt je vrlo koristan za one koji žele da se bave zdravljem, pomognu sebi i drugima, ali i da ostvare dobar profit - kaže Branislav Stojanović, vlasnik tvrtke Arcushealth d.o.o.
Nakon tri godine od početka rada prve franšizne jedinice, otvoreno je ukupno osam klubova pod imenom Arcus Health Club. Posebnim uspjehom, naglašava Stojanović, smatra što nitko od primatelja franšize nije prestao raditi i što svi žive od profita koji ostvaruju u klubu. - Svi današnji primatelji franšiza su isprva bili naši klijenti, dolazili su da treniraju ili vježbaju u nekom od već otvorenih franšiznih klubova i tako se, iz prve ruke, uvjerili da to može biti dobar posao, da mogu od njega napraviti dobar profit i lijepo živeti - kaže Stojanović.
Presudan čimbenik za kupnju i ulazak u franšizu je upravo osobno iskustvo, odnosno, činjenica da su primatelji franšize sami koristili usluge Arcus Health kluba, ističe Stojanović.
Plan i strategija tvrtke je, prema njegovim riječima, da se u 2014. i 2015. franšizno proširi i na bivše zemlje SFRJ-a. Trenutno ima osnovane tvrtke u Crnoj Gori, Sloveniji i Makedoniji, pošto na tim tržištima već prodaje proizvode pod svojom robnom markom.
U planu je i nastup na jednom od najvećih sajmova franšiza u Parizu 2015. s ambicijom da koncept Arcus Health Club dobiju i zemlje zapadne Europe. - Sada se oprema pod našom markom proizvodi u Kini, a planiramo od sljedeće godine dio proizvodnje pokrenuti u Srbiji, u Novom Sadu. Ukoliko želimo posao proširiti u Europi, rokovi isporuke moraju biti kraći. Ako, primjerice, netko iz Francuske kupi našu franšizu, moramo biti u stanju dostaviti robu i kompletno opremiti lokal najduže za 45 dana. Moramo "pucati" iz sve snage, ne dati priliku drugima da se brane, jer želimo zauzeti europsko tržište na kojem konkurencija nema milosti i gdje ne postoji pravo na pogrešku. Zbog toga razmišljamo pet do deset godina unaprijed - objašnjava Stojanović.
Stojanović je za svakog tko bi želio biti franšizoprimac pružio veoma detaljne informacije na svom sajtu o uvjetima, mogućnostima, neophodnim investicijama i njihovom povratu. Za Club A, prvi model franšiznog koncepta Arcus Health Club-a, neophodno je uložiti 25.650 eura, a očekivani period za povrat investicije bi bio 20 mjeseci. Za Club B, drugu varijantu franšize, treba uložiti 37.250 eura, dok je očekivani rok za povrat investicije 16 mjeseci.
Budući da financijske institucije u Srbiji, banke i leasing kuće, ne financiraju franšizne koncepte, Stojanović je izdvojio osobna sredstva kako bi potencionalnim primateljima franšize omogućio kupnju na leasing. - Svatko tko postane vlasnik naše franšize postaje dio sustava koji ubuduće svim svojim resursima brine o prosperitetu primatelja - kaže Stojanović.
pročitajte članke
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Ostvareni planovi i novi koraci
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Ostvareni planovi i novi koraci
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...
Ostvareni planovi i novi koraci
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...
Ostvareni planovi i novi koraci
Nisam mogao vjerovati, ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu da ovakve kreditne kuće još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, iskoristit ću ovu...
Ostvareni planovi i novi koraci
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Ostvareni planovi i novi koraci
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Ostvareni planovi i novi koraci
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Ostvareni planovi i novi koraci
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...