Egzotična kuhinja, unosan biznis

Prvi restoran tajlandske kuhinje pod imenom Tairai Aleksandar Rozenštok je otvorio 2009. u Odesi. Nakon tri godine, vlasnik koncepta je odlučio proširiti poslovanje kroz franšizu, tako da su ubrzo otvorena i tri nova restorana. -- Tvrtka i dalje traži potencijalne partnere u gradovima s više od 500.000 stanovnika, jer je to jedan od preduvjeta za uspjeh koncepta -- kaže Rozenštok. -- Po tom pitanju, međutim, vodim se i onim što radi McDonald's -- gdje god da ovaj gigant uspostavi mrežu, mora biti dobro i za Tairai.
Glavna klijentela restorana Tairai su ljudi s prosječnim primanjima. -- Iako su sastojci koje koristimo za kuhanje prilično skupi, cijene u restoranima su skoro prilagođene svačijem džepu -- kaže Aleksandar Rozenštok. -- Želimo da dolazak u restoran postane uobičajena stvar za naše klijente, a ne nešto -- natprirodno. Zato gost našeg restorana može pristojno jesti i za ručak potrošiti svega 5-7 eura.
Na izborniku restorana Tairai se nalazi čak 120 specijaliteta: salate, juhe, razne vrste rezanaca, plodovi mora i jela od mesa, pripremljeni prema autentičnim receptima. Osim toga, i ljubitelji japanske kuhinje u restoranu mogu pronaći veliki izbor sushija, miso juha i rolnica. Vrhunac večeri je kad kuhar u specijalnom dubokom woku priprema hranu u otvorenoj kuhinji restorana, pred gostima, tako da proces pripremanja hrane prerasta u svojevrsni show.
Za pokretanje franšiznog restorana Tairai potrebno je od 30.000 do 40.000 eura (320 tisuća do 480 tisuća ukrajinskih hrivnji). Povrat investicije može se očekivati za 12 do 18 mjeseci.
-- Po mom mišljenju, na tržištu Ukrajine postoji prilično široka niša za restorane tajlandske kuhinje. Recimo, japanska kuhinja je vrlo popularna u našoj zemlji. Sushi -- odavno nije egzotična hrana za potrošače. Tajlandski restoran je, već mogu reći, relativno nov trend. Iako se u posljednje vrijeme snažno razvija. To je i zbog toga što veliki broj naših sunarodnjaka ide na odmore u azijske zemlje, pa i moda odlaska u restorane tajlanske kuhinje dobiva na zamahu -- smatra Rozenštok.
Da bi restoran tajlandske ili japanske kuhinje bio uspješan, nije potreban niti kakav tajni recept. -- Kvalitetna hrana, nasmijano i ljubazno osoblje, pristupačne cijene i čistoća, to je ključ uspjeha. Istina, postoje sitne nijanse. Važno je egzotičnu kuhinju prilagoditi ukusu ukrajinskih potrošača. To smo postigli združenim snagama -- izbornik su timski sastavljali naš kuhar sa Tajlanda i lokalni "gurmani" -- priča Rozenštok.
Oni koji se odluče za franšizu restorana Tairai prije svega dobijaju mogućnost postati uspješni ugostitelji s minimalnim ulaganjima, smatra Rozenštok.
Izvor: Franchising.ua
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Popularno na forumu
Novo ime u svijetu kave
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Piletina i franšiza u američkom stilu
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Život posvećen fettuccinama
HVALA BOGU SAM KONAČNO DOBIO ZAJAM SA 3% KAMATE. ZOVEM SE DRAGANA LETIĆ, MAJKA SAM 3 DJECE, RADIM KAO MEDICINSKA SESTRA U ZAREBU I IMAM 40 GODINA. MOJA PRIČA POČINJE...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
HVALA BOGU SAM KONAČNO DOBIO ZAJAM SA 3% KAMATE. ZOVEM SE DRAGANA LETIĆ, MAJKA SAM 3 DJECE, RADIM KAO MEDICINSKA SESTRA U ZAREBU I IMAM 40 GODINA. MOJA PRIČA POČINJE...
Investirati u razvoj franšize
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
I Starbucks prelazi na franšizing
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Investirati u razvoj franšize
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...