Za otvaranje Amigos Chicken Wings lokala potrebno je oko 7.000 eura.
Utorak
26.02.2013
Nakon što je u siječnju proslavio dvije godine poslovanja, Srđan Jokičić je odlučio lanac Amigos Chicken Wings širiti franšizno.
 

Jokičić je prije dvije godine imao tvrtku koja se bavila dostavom. Sa svojih 15 vozača opsluživao je hotele, restorane, trgovine. Jedan od njegovih klijenata je držao restoran, gdje su se, kao jedan od specijaliteta, pripremala pileća krilca različitih okusa. Klijent je odlučio da iziđe iz posla, a vođenje restorana je ponudio Jokičiću. Ideja je bila primamljiva i Jokičić je rado pristao.

Prvo je investirao u marketing: podijelio tisuće letaka, izbrendirao svoja vozila za dostavu, stotine kilograma krilaca podijelio prijateljima i poznanicima ... Isplatilo mu se. Povećao je promet, kako kaže, nekoliko puta, a 22. veljače je otvorio i treće prodajno mesto u Novom Sadu.

Razmišljao je da bi sljedeći restoran mogao otvoriti u Beogradu. Odlučio je da to ne radi samostalno, već da ponudi franšizu. - Budući da su za otvaranje novog tržišta ipak potrebne nešto veće investicije, mislim da je franšiza u ovom trenutku pogodnija za širenje poslovanja - kaže Jokičić.

Franšizoprimac bi morao izdvojiti 5.000 eura za brand, recepturu i obuku. Jokičić kaže da trenutno pripremaju krilca s devet okusa, među kojima se mogu naći i slani i slatki, kao i kombinacije ovih okusa. Tako se u restoranima Amigos Chicken Wings, između ostalih, mogu probati krilca sa bijelim lukom, čokoladom, sezamom i medom. Primaocima bi, kako kaže, organizirali obuku koja bi trajala sve dok ne savladaju pripremanje pilećih krilaca na način koji koriste u matičnim restoranima. Pored toga, primateljima bi za spomenuti iznos u potpunosti izbrandirali lokal. - Oni bi mogli nabavljati krilca i ostale sastojke od koga kod požele. Pored toga, ne bi morali da izdvajaju ni za kakve mjesečne naknade - kaže Jokičić.

Pored pomenutog iznosa, kako kaže, potrebno je investirati još oko 2.000 eura. - Konačan iznos ulaganja ovisi o veličini, mjesta i iznosa za zakup lokala, kao i koliko bi potencijalni primatelj bio spreman uložiti u marketing. Ovo je, međutim, posao koji se brzo isplati, budući da kilogram krilaca košta oko 15 kuna, a mi ih prodajemo za 45 kuna. Po toj računici, investicija se može isplatiti za manje od godinu dana - kaže Jokičić.