Može li Subway da ne postoji?

Gostujući nedavno na američkoj televiziji CNBC u emisiji "Squawk on the Street", osnivač Subway-a Fred DeLuca izjavio je da će fiskalne mjere koje je predložila američka administracija nepovoljno utjecati na stanje u poduzetništvu, i da će najviše pogoditi mala poduzeća. Da bi ilustrirao koliko se poslovna klima već promijenila, DeLuca je izjavio: - Da moram Subway otvoriti danas, Subway ne bi postojao.
Niz državnih mjera koje već pogađaju vlasnike tvrtki, a samim tim i mnogobrojne primatelje Subway franšize, uključuju Zakon o zdravstvenom osiguranju (Affordable Care Act), propis o povećanju minimalnih zarada i propis o ukidanju oslobađanja od poreza na plaće.
DeLuca kaže da Zakon o zdravstvenom osiguranju izaziva najviše zabrinutosti među primateljima Subway franšize. - Većina ne zna što može očekivati. Najviše ih brine što će se svi problemi na kraju odraziti na potrošača - dodaje DeLuca.
Povećanje minimalne zarade i plaćanje poraza na plaće primorat će franšizoprimce da povećaju cijenu proizvoda, što će, neminivno, utjecati na pad prodaje, zaključuje DeLuca. Subway, inače, već bilježi pad prodaje od oko 2 posto. No, DeLuca ocjenjuje da će se biznis, i pored pritisaka i izazova, morati prilagoditi tomu.
DeLuca smatra da iznos minimalne zarade treba povećati, ali vjeruje da bi se taj proces trebao odvijati postupno. - Jedino mi to zvuči razumno. Svatko radikalno povećanje minimalnih zarada će izravno utjecati na cijene i promet. Primatelji franšize će morati povećati cijene, i tu nema zbora - naglašava DeLuca.
Osnivač najvećeg lanca restorana u svijetu kaže da se broj zainteresiranih za pokretanje Subway franšize ne smanjuje. Naprotiv. Svi oni koji žele pokrenuti vlastiti posao u ovako teškim uvjetima, prije će se odlučiti za pristupanje stabilnom sustavu poput Subway-a. Subway, inače, ima mrežu s više od 37.000 restorana u gotovo 100 zemalja svijeta. Tvrtka je osnovana 1965. u Connecticutu(SAD) i godinama se nalazi na vrhu popisa najuspješnijih franšiza na svijetu.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?