Aroma Espresso Bar je mjesto gdje se, uz šalicu kave, može uživati i u svježe pripremljenim jelima.
Utorak
19.03.2013
Može li izvorno izraelski koncept opstati na poljskom tlu, utvrdit će nedavno otvoreni franšizni kave Aroma Espresso Bar.
 

Pod brandom Aroma Espresso Bar Izraelci već 19 godina na međunorodnom tržištu razvijaju koncept kafića u kojima se, pored toplih napitaka, služe i svježe pripremljeni obroci. Brand je poznat i u Sjedinjenim Državama, Kanadi i Izraelu, gdje postoji više od 150 kafića. Koncept se odnedavno širi i u Poljskoj, a prvi franšizni kafić, na površini od oko 150 kvadrata, otvoren je početkom godine u Varšavi.

- Potraga za pogodnom lokacijom je trajala iznimno dugo, čak čitavih šest mjeseci. Unatoč očekivanjima, nije bilo lako naći mjesto na prestižnoj lokaciji po razumnoj cijeni - objašnjava Elżbieta Surmacz, franšizoprimac Aroma Espresso Bara.

Kao franšizoprimac iz oblasti ugostiteljstva, Surmacz je drastično odstupila od poslova kojima se do tada bavila, što je bila jedna od prednosti franšize, pošto koncept ne traži da primatelj ima iskustva u vođenju kavea.

- Oduvijek sam željela otvoriti restoran, ali mi se koncept Aroma Espresso Bara dopao jer je bio manje zahtjevan od klasičnog restorana, a nudio je sasvim dobar izbor jela: sendviče i velike porcije salate pripremljene od svježih namirnica - kaže vlasnica kavea.

Franšizoprimac, dodaje, može računati na punu potporu vlasnika koncepta pri opremanju i otvaranju lokala. - Istina je da smo pomogli smo oko pronalaženja odgovarajućeg prostora, odabira stručnog osoblja i njihove obuke - kaže Shay Cohen, direktor tvrtke Aroma Espresso Bar u Poljskoj. - Unajmili smo i stručnjaka za organizaciju događaja, tako da je i svečano otvaranje lokala prošlo u najboljem redu - dodaje on.

Koncept podrazumijeva da svi lokali na međunarodnom tržištu imaju isti vizualni identitet, tako da se franšizni objekti prilagođavaju dizajnu interijera po korporativnim standardima. Primatelj ima obvezu namještaj i ukrasni asortiman uvoziti iz Izraela, kao i cjelokupan aksesoar za služenje kave i specijalne mješavine kave u zrnu, koju tvrtka proizvodi pod istim brandom - Aroma Espresso.

- Skupa s matičnom tvrtkom razvili smo i nekoliko rješenja koja ćemo testirati ovdje na lokalnom tržištu, u Poljskoj. U ponudu ćemo uvrstiti kolače i pite, koji se inače ne nude u kaveima u Izraelu, recimo - kaže Elżbieta Surmacz.

No, svjesna je da otvaranje lokala nije dovoljno za uspješno poslovanje, pošto brand u Poljskoj još uvijek nije poznat. - Osim toga, Poljaci nemaju naviku odlaziti na doručak u restoran, zato je potrebno uložiti dodatna sredstva u marketing i promociju branda, odnosno, samog koncepta koji uz šalicu kave nudi i hranljiv i lagan obrok - kaže Surmacz. - Za sada smo ispred lokala postavili velike reklamne panoe, ali znamo da još uvijek ima puno posla. Zajedno moramo raditi na tome da kupci upoznaju i zavole Aromu.

Mreža kavea iz Izraela na tržištu Poljske posluje od početka 2012. Osim nedavno otvorenog franšiznog lokala, tvrtka ima još dva prodajna mjesta u svom vlasništvu u centru Varšave.

- Do kraja 2013. planiramo otvoriti 10-15 lokala diljem Poljske - kaže Koen. - Pregovaramo već sa potencijalnim primateljima franšize iz glavnog grada, ali i iz Gdanjska, Poznanja, Katovica ... Međutim, to nije sve. Siguran sam da će se u Poljskoj pojaviti konkurentni kafići koji će, isto tako, uz kavu nuditi i doručak i večeru. Međutim, Aroma Espresso Bar je u prednosti, jer ima i kuhinju u kojoj je moguće pripremiti svjež obrok na licu mjesta, dok drugi kafići mogu samo ponuditi sendviče i salate iz hladnjaka.

Franšizoprimac može računati na teritorijalni ekskluzivitet, podršku i savjete pri pokretanju i vođenju lokala, ali i pri obuci osoblja i nabavci potrebne opreme. Početni minimalni troškovi za opremanje i pokretanje kafića iznose oko 145.000 evra (600.000 zlota).


Popularno na forumu

Sa terena do franšize

I started receiving alert of cash been transferred from my account immediately I had to rush down to the bank to know what's happening I was told that my funds got wired out of...

7 komentara
zadnji 13.07.2024
Zaradi na jeftinoj kavi

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Više od talijanskog restorana

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Papa John's osvaja Kinu

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Franšizni „boost“

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Snažan rast u UK

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Partnerstvo ubrzava rast

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Novo ime u svijetu kave

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

8 komentara
zadnji 02.06.2024