Bez dlake na...
Ciljna grupa salona za depilaciju više nisu samo žene, poneki sportaš iil manekeni. Danas, uopće ne iznenađuje kad muškarac zatraži uslugu depilacije grudi, leđa, pa i nogu. Čak i na Balkanu...
Određena istraživanja pokazuju da 80 posto žena i 50 posto muškaraca u svijetu ima problema s neželjenim dlačicama na raznim dijelovima tijela. Veliki potencijal za biznis, reklo bi se!
Zbog povećane potražnje za uslugama na tržištu regiona pojavili su se i franšizni sustavi poput španjolskog No+Vello. No+Vello je tvrtka specijalizirana za fotoepilaciju, modernu i manje bolnu tehniku depilacije. U centrima te tvrtke pružaju se i usluge fotopodmlađivanja kože, kao i tretmani let aparatom (izbjeljivanje zuba, anticelulit programi, facijalni anti-age, učvršćivanje pojedinih dijelova tijela).
Ovaj franšizni lanac je pokrenuo svoje poslovanje u Bosni i Hercegovini u studenom 2010. Primatelj master franšize za to tržište je tvrtka Ziom iz Sarajeva, čiji je vlasnik Mirsad Zildžović. Kada su se odlučili uzeti franšizu, razmatrali su, kako kaže, nekoliko različitih sustava iz sektora ljepote, a posebno u oblasti fotoepilacija. - S jedne strane, radi se o franšizi s najnovijom IPL tehnologijom i dokazanim rezultatima. S druge strane, u to vrijeme su bili jedini koji su fotoepilaciju nudili po povoljnim cijenama, a da su pri tome zadržali vrhunsku uslugu. Pored toga, kada smo vidjeli kakva je organizacija unutar centrale, stekli smo puno povjerenje. U centrali rade visokokvalificirani stručnjaci iz poslovnog svijeta i područja estetike, a usluge se pružaju vrlo brzo - objašnjava Zildžović.
Nakon nešto više od dvije godine u BIH-u već radi sedam franšiznih centara. Dva centra u Sarajevu su u vlasništvu Zildžovića, a u Mostaru, Banjoj Luci, Zenici, Bihaću i Tuzli posluju njegovi primatelji franšize. - Već imamo sedam centara No+Vello u Bosni i Hercegovini, a trenutno se razmatra implementacija sustava u još tri grada, iako nas aktualna ekonomska situacija prisiljava da budemo malo oprezniji. U svakom slučaju, mislimo da je ovo biznis budućnosti. Kako se stanovništvo bude upoznavalo sa ovim vidom usluga, tako će i potražnja biti veća, što znači da se mora otvoriti još ovakvih centara - kaže Mirsad Zildžović.
Dok su širili franšiznu mrežu, uvidjeli su, kako kaže, da se malo zna o načinu poslovanja kroz franšizu. - U Bosni i Hercegovini uopće nema načina da se predstavi naš model poslovanja. To znači da nema nijednog specijalizirane internetske stranice, časopisa, kao ni sajmova franšiza - naglašava on.
Zildžović kaže da trenutno nude dva koncepta potencijalnim primateljima franšize.
No+Vello Point koji, zapravo, spada u franšizni korner i podrazumijeva smještanje kabine No+Vello u okvire postojećeg kozmetičkog salona. U tom slučaju, vrijednost ukupne investicije je 23.000 eura, bez poreza na dodanu vrijednost. Takva vrsta franšize, kako kaže Zildžović, može se otvoriti samo u manjim mjestima.
No+Vello Centar je drugi oblik franšize koji podrazumijeva otvaranje zasebnih centara. Međutim, i u okviru ove vrste franšize postoje dvije opcije. Prva podrazumijeva samo pružanje tretmana za fotoepilaciju i fotopodmlađivanje, a ukupna investicija iznosi 30.000 eura bez PDV-a, dok druga, pored tih usluga, uključuje i LED usluge, te je ukupna investicija 37.000 eura, na što treba dodati i PDV.
U spomenute cijene su uključeni oprema, uređenje centra, namještaj i inicijalne naknade, ali ne i eventulani građevinski radovi na objektu. Povrat investicije se može očekivati u razdoblju od šest mjeseci do godinu dana. U prilog profitabilnosti poslovnog koncepta govori i to da 20 posto primatelja ove franšize u svijetu ima više od jednog centra, navode u kompaniji. Ugovor se potpisuje na pet godina s mogućnošću automatskog produljenja.
Salon bi trebao biti u prizemlju, u prostoru od 40 četvornih metara, na prometnoj lokaciji. Preporuča se da mjesta u kojima se otvara salon imaju najmanje 40.000 žitelja.
U centru je dovoljno zaposliti dva radnika, pri čemu iskustvo nije potrebno, pošto franšizodavac pruža konstantnu obuku i potporu franšizoprimcu.
No+Vello je osnovan 2007. u Španjolskoj. Danas, u 16 zemalja svijeta ima 1.290 centara, od čega 550 u Španjolskoj. Tvrtka posluje u Španjolskoj, Portugalu, Velikoj Britaniji, Italiji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Rumunjskoj, Bugarskoj, Švicarskoj, Gruziji, SAD-u, Venezueli, Andori, Brazilu, Meksiku i Poljskoj.
pročitajte članke
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Ostvareni planovi i novi koraci
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Ostvareni planovi i novi koraci
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...
Ostvareni planovi i novi koraci
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...
Ostvareni planovi i novi koraci
Nisam mogao vjerovati, ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu da ovakve kreditne kuće još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, iskoristit ću ovu...
Ostvareni planovi i novi koraci
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Ostvareni planovi i novi koraci
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Ostvareni planovi i novi koraci
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Ostvareni planovi i novi koraci
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...