Svijet na kartici

Franšiza Minicards se na tržištu Hrvatske pojavila 2009. Tada je primatelj master franšize bila tvrtka Urbani marketing, koja je posao prvo razvila na području Zagreba. Dvije godine nakon toga Urbani marketing daje franšizu tvrtki Olimp marketing za područje Istre. U listopadu 2011. dolazi do obrta - Olimp marketing otkupljuje master franšizu od firme Urbani marketing i nastavlja razvijati koncept, te su tijekom 2012. posao proširili i na područje Splitsko-dalmatinske županije, a od ove godine Minicards će se naći i u Zadarsko-šibenskoj županiji.
Projekt informativno-reklamnih kartica Minicards pokrenula su dva Nizozemca, članovi rock benda, koji su na svojim putovanjima često tražili informacije o tome što bi trebali posjetiti u gradovima u kojima borave. Pošto su informacije zapisivali na papirčićima, došli su na praktičnu ideju - informacije je trebalo tiskati na karticama koje bi mogle biti i odličan vid reklamnog "prostora". Tako su 2000. osnovali tvrtku Minicards vof Holland i ubrzo se počeli širiti franšizno.
Kartice se, inače, postavljaju na posebne stalke koji se mogu smjestiti na najrazličitija mjesta: u hotele, turističke agencije, muzeje, galerije. Na njima se oglašavaju svi oni koji žele privući pažnju turista: restorani, noćni klubovi, kulturne i turističke institucije, šoping centri...
Nakon što se, svojevremeno, vlasnik Urbani marketinga susreo sa fenomenom Minicards-a tijekom svojih putovanja, došao je na ideju da i sam uđe u posao. Pretražujući internet saznao je da nizozemska tvrtka traži primatelja master franšize za teritorij Hrvatske. U vrlo kratkom roku dogovorena je suradnja. Posao su počeli razvijati 2009, a dvije godine kasnije, kako je već objašnjeno, master franšizu je otkupila tvrtka Olimp marketing, te je dobila pravo dalje razvijati mrežu. Ove godine, Olimp marketing ima u planu pokrenuti još jednu franšizu - u Primorsko-goranskoj županiji.
Potencijalni primatelj franšize treba zadovoljiti određene uvjete. Za početak, zainteresirani kandidat dobiva upitnik koji sadrži opća pitanja, te pitanja koja se tiču područja za koje se traži franšiza, i pitanja u vezi s radnim iskustvom, financijskim stanjem. Ako procjene da bi zainteresirani mogao zadovoljiti uvjete, daju se informacije o uvjetima franšize. - Ukoliko postoje preduvjeti za postizanje dogovora, organiziramo sastanak na kojem se upoznajemo s kandidatom, te također dajemo dodatne informacije o planu rada - objašnjava Toni Šverko iz Olimp marketinga.
Franšizoprimac, osim plaćanja ulazne naknade, koja varira ovisno o području za koje se daje franšiza, na kraju svake godine mora platiti 10 posto od prometa ostvarenog u toj godini. Ugovor se potpisuje na razdoblje od 3 do 5 godina. - Primatelj franšize na početku poslovanja dobiva know-how, što uključuje savjete, materijale, obuku, kao i besplatan pristup svim inovacijama koje glavna tvrtka razvija - zajedničkom portalu, mobilnim aplikacijama, navigacijskim uređajima... Također, putem zajedničkog foruma za sve Minicards primatelje franšize, mogu se razmjenjivati informacije i iskustva s ostalim primateljima, diljem svijeta - kaže Šverko.
Ukupna investicija i njena isplativost ovise o području franšize, poslovne politike i mnogih drugih čimbenika. Šverko, ipak, kaže da je povrat investicije moguć u roku od jedne do dvije godine. Minicards djeluje na šest kontinenata u 110 gradova diljem svijeta.
pročitajte članke

Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
DepilConcept, međunarodni brend estetskih centara, u travnju je proslavio četiri godine poslovanja na tržištu Srbije.
Popularno na forumu
Zabava za djecu, šansa za poduzetne
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Zabava za djecu, šansa za poduzetne
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Snažno u franšizni razvoj
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...
Zabava za djecu, šansa za poduzetne
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...
Čuvaj sjećanja!
Žena je toliko posebna da do nje nisam vjerovala da postoji privatnik za kojega je užitak raditi..a pogotovo ne u Hrvatskoj..prvi puta osjećaj cijenjenog djelatnika..