U okviru kampanje potpune otvorenosti, Češka i Slovačka će biti prve zemlje u Europi koje će od ove godine klijentima McDonald’s-a dati mogućnost da otvoreno i bez ustezanja postave pitanja u vezi s proizvodima koji se prave i prodaju u restoranima ovog američkog giganta.
Četvrtak
25.04.2013
McDonald’s je prošle godine u Kanadi proveo neobičnu kampanju. Sada je red na Europu.
 

Prije skoro godinu dana, McDonald's u Kanadi je počeo provoditi, moglo bi se reći, rizičnu ali hrabru kampanju - pozvao je sve svoje klijente da preko društvenih mreža slobodno i otvoreno, bez ikakvih ustezanja, postave pitanja u vezi s McDonald's-ovim proizvodima. Tvrtka se obratila jednostavnim sloganom: "Our food. Your questions." Uz ovakvu slobodu, vispreniji klijenti su iskoristili priliku postaviti čak i škakljiva pitanja o kvaliteti namirnica i načinu pripreme hrane, što za sve lance tzv. restorana brze hrane - stoji za slabu točku. Da bi kampanja potpune transparentnosti bila još uvjerljivija, McDonald's je dozvolio da se "zaviri iza kulisa" i snimi način na koji se, recimo, prave čuveni pomfrit ili hamburgeri. Odjek javnosti je bio iznenađujuće pozitivan.

Tvrtka se, uostalom, željela suočiti sa spekulacijama, koje su godinama kružile po internetu, i tako spriječi širenje mitova, koji su često bili - i surovi i smiješni. Jedan od takvih je, recimo, mit o hamburgerima koji se prave od mesa - žirafe.

Od početka kampanje (svibanj prošle godine) na službenu internet stranicu i profile na društvenim mrežama tvrtke u Kanadi stiglo je više od 14.000 pitanja, a McDonald's je uz odgovore postavljao i fotografije - ako su pitanja zahtijevala "vizualnu potvrdu", kao i video klipove, koje je na You Tube-u pregledalo više milijuna ljudi. Zanimljivo je da je većina odgovora, pored osnovnog tona iskrenosti, napisana u vrlo korektnom, prijateljskom - a često i duhovitom maniru - sve ovisno od tona samog pitanja.

Uspijevajući odgovoriti i na najprovokativnija pitanja, McDonald's je u Kanadi uspio i izgraditi tako željeni imidž društveno odgovorne tvrtke, a sama kampanja je doživjela neočekivan uspjeh. U tvrtki su počeli razmišljati kako da kampanju sprovedu u još nekoliko zemalja svijeta.

Češka i Slovačka su, recimo, prve zemlje u Europi koje će od ove godine klijentima McDonald-a dati mogućnost da postavljaju ovakvu vrstu pitanja i očekuju konkretne i otvorene odgovore na njih.

McDonald's u Češkoj, inače, ima vrlo razvijenu franšiznu mrežu i planira u doglednoj budućnosti otvoriti najmanje 150 restorana diljem zemlje, što je projekt koji zahtjeva niz dobro promišljenih poslovnih poteza i kampanja. - Vjerujemo da tržište Češke ima potencijala za daljnji rast. Međutim, tvrtka ne planira samo da povećavati broj restorana, već želi izaći u susret svojim klijentima i uvesti značajne inovacije - kaže Drahomíra Jirákova, menadžerica za odnose s javnošću tvrtke McDonald's u Češkoj. - Jedna od njih je upravo kampanja koja afirmira politiku potpune otvorenosti i dostupnosti informacija - dodaje Jirákova.

Izvor: Franchising.cz


Popularno na forumu

Zaradi na jeftinoj kavi

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Više od talijanskog restorana

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Papa John's osvaja Kinu

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Franšizni „boost“

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Snažan rast u UK

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Partnerstvo ubrzava rast

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

1 komentara
zadnji 02.06.2024
Novo ime u svijetu kave

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

8 komentara
zadnji 02.06.2024
Piletina i franšiza u američkom stilu

Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...

2 komentara
zadnji 02.06.2024