Kako McDonald’s?

Prije skoro godinu dana, McDonald's u Kanadi je počeo provoditi, moglo bi se reći, rizičnu ali hrabru kampanju - pozvao je sve svoje klijente da preko društvenih mreža slobodno i otvoreno, bez ikakvih ustezanja, postave pitanja u vezi s McDonald's-ovim proizvodima. Tvrtka se obratila jednostavnim sloganom: "Our food. Your questions." Uz ovakvu slobodu, vispreniji klijenti su iskoristili priliku postaviti čak i škakljiva pitanja o kvaliteti namirnica i načinu pripreme hrane, što za sve lance tzv. restorana brze hrane - stoji za slabu točku. Da bi kampanja potpune transparentnosti bila još uvjerljivija, McDonald's je dozvolio da se "zaviri iza kulisa" i snimi način na koji se, recimo, prave čuveni pomfrit ili hamburgeri. Odjek javnosti je bio iznenađujuće pozitivan.
Tvrtka se, uostalom, željela suočiti sa spekulacijama, koje su godinama kružile po internetu, i tako spriječi širenje mitova, koji su često bili - i surovi i smiješni. Jedan od takvih je, recimo, mit o hamburgerima koji se prave od mesa - žirafe.
Od početka kampanje (svibanj prošle godine) na službenu internet stranicu i profile na društvenim mrežama tvrtke u Kanadi stiglo je više od 14.000 pitanja, a McDonald's je uz odgovore postavljao i fotografije - ako su pitanja zahtijevala "vizualnu potvrdu", kao i video klipove, koje je na You Tube-u pregledalo više milijuna ljudi. Zanimljivo je da je većina odgovora, pored osnovnog tona iskrenosti, napisana u vrlo korektnom, prijateljskom - a često i duhovitom maniru - sve ovisno od tona samog pitanja.
Uspijevajući odgovoriti i na najprovokativnija pitanja, McDonald's je u Kanadi uspio i izgraditi tako željeni imidž društveno odgovorne tvrtke, a sama kampanja je doživjela neočekivan uspjeh. U tvrtki su počeli razmišljati kako da kampanju sprovedu u još nekoliko zemalja svijeta.
Češka i Slovačka su, recimo, prve zemlje u Europi koje će od ove godine klijentima McDonald-a dati mogućnost da postavljaju ovakvu vrstu pitanja i očekuju konkretne i otvorene odgovore na njih.
McDonald's u Češkoj, inače, ima vrlo razvijenu franšiznu mrežu i planira u doglednoj budućnosti otvoriti najmanje 150 restorana diljem zemlje, što je projekt koji zahtjeva niz dobro promišljenih poslovnih poteza i kampanja. - Vjerujemo da tržište Češke ima potencijala za daljnji rast. Međutim, tvrtka ne planira samo da povećavati broj restorana, već želi izaći u susret svojim klijentima i uvesti značajne inovacije - kaže Drahomíra Jirákova, menadžerica za odnose s javnošću tvrtke McDonald's u Češkoj. - Jedna od njih je upravo kampanja koja afirmira politiku potpune otvorenosti i dostupnosti informacija - dodaje Jirákova.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Popularno na forumu
Novo ime u svijetu kave
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Piletina i franšiza u američkom stilu
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Život posvećen fettuccinama
HVALA BOGU SAM KONAČNO DOBIO ZAJAM SA 3% KAMATE. ZOVEM SE DRAGANA LETIĆ, MAJKA SAM 3 DJECE, RADIM KAO MEDICINSKA SESTRA U ZAREBU I IMAM 40 GODINA. MOJA PRIČA POČINJE...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
HVALA BOGU SAM KONAČNO DOBIO ZAJAM SA 3% KAMATE. ZOVEM SE DRAGANA LETIĆ, MAJKA SAM 3 DJECE, RADIM KAO MEDICINSKA SESTRA U ZAREBU I IMAM 40 GODINA. MOJA PRIČA POČINJE...
Investirati u razvoj franšize
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
I Starbucks prelazi na franšizing
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Investirati u razvoj franšize
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...