Kako McDonald’s?
Prije skoro godinu dana, McDonald's u Kanadi je počeo provoditi, moglo bi se reći, rizičnu ali hrabru kampanju - pozvao je sve svoje klijente da preko društvenih mreža slobodno i otvoreno, bez ikakvih ustezanja, postave pitanja u vezi s McDonald's-ovim proizvodima. Tvrtka se obratila jednostavnim sloganom: "Our food. Your questions." Uz ovakvu slobodu, vispreniji klijenti su iskoristili priliku postaviti čak i škakljiva pitanja o kvaliteti namirnica i načinu pripreme hrane, što za sve lance tzv. restorana brze hrane - stoji za slabu točku. Da bi kampanja potpune transparentnosti bila još uvjerljivija, McDonald's je dozvolio da se "zaviri iza kulisa" i snimi način na koji se, recimo, prave čuveni pomfrit ili hamburgeri. Odjek javnosti je bio iznenađujuće pozitivan.
Tvrtka se, uostalom, željela suočiti sa spekulacijama, koje su godinama kružile po internetu, i tako spriječi širenje mitova, koji su često bili - i surovi i smiješni. Jedan od takvih je, recimo, mit o hamburgerima koji se prave od mesa - žirafe.
Od početka kampanje (svibanj prošle godine) na službenu internet stranicu i profile na društvenim mrežama tvrtke u Kanadi stiglo je više od 14.000 pitanja, a McDonald's je uz odgovore postavljao i fotografije - ako su pitanja zahtijevala "vizualnu potvrdu", kao i video klipove, koje je na You Tube-u pregledalo više milijuna ljudi. Zanimljivo je da je većina odgovora, pored osnovnog tona iskrenosti, napisana u vrlo korektnom, prijateljskom - a često i duhovitom maniru - sve ovisno od tona samog pitanja.
Uspijevajući odgovoriti i na najprovokativnija pitanja, McDonald's je u Kanadi uspio i izgraditi tako željeni imidž društveno odgovorne tvrtke, a sama kampanja je doživjela neočekivan uspjeh. U tvrtki su počeli razmišljati kako da kampanju sprovedu u još nekoliko zemalja svijeta.
Češka i Slovačka su, recimo, prve zemlje u Europi koje će od ove godine klijentima McDonald-a dati mogućnost da postavljaju ovakvu vrstu pitanja i očekuju konkretne i otvorene odgovore na njih.
McDonald's u Češkoj, inače, ima vrlo razvijenu franšiznu mrežu i planira u doglednoj budućnosti otvoriti najmanje 150 restorana diljem zemlje, što je projekt koji zahtjeva niz dobro promišljenih poslovnih poteza i kampanja. - Vjerujemo da tržište Češke ima potencijala za daljnji rast. Međutim, tvrtka ne planira samo da povećavati broj restorana, već želi izaći u susret svojim klijentima i uvesti značajne inovacije - kaže Drahomíra Jirákova, menadžerica za odnose s javnošću tvrtke McDonald's u Češkoj. - Jedna od njih je upravo kampanja koja afirmira politiku potpune otvorenosti i dostupnosti informacija - dodaje Jirákova.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...