Vijesti kao franšiza

Milica Solunac
U rujnu 2010. novinska agencija Beta Press postala je primatelj franšize portala EurActiv za Srbiju. Ovaj portal, sa centralom u Bruxellesu, usmjeren je, prije svega, na praćenje procesa pridruženja Srbije Europskoj uniji, ali se bavi i drugim temama u vezi sa EU.
Milica Solunac, menadžerka projekta, kaže da godišnja pretplata na licencu iznosi između 10.000 i 20.000 eura ovisno o godišnjim prihodima redakcije EurActiv.rs. - Investicije u ovu franšizu se odnose na opremu za novinarski rad, što uključuje PC, softvere, izradu internetske stranice, i ulaznu naknadu. Početni plan je bio da EurActiv Srbija 36 mjeseci pokriva tekuće troškove i uložena sredstva, što je u velikom postotku i postignuto, unatoč negativnim ekonomskim kretanjima u zemlji - objašnjava Solunac.
Članice mreže EurActiv redovito razmjenjuju informacije i analize među sobom. Pri tom su, kako kaže Solunac, samostalne u svom radu, vodeći računa da izvještavanje bude točno, nepristrano i cjelovito. - Preuzimanje tekstova sa drugih web stranica iz mreže se radi onda kada je za Srbiju nešto relevantno. Isto tako se šalju tekstovi u mrežu onda kada procijenimo da je nešto iz Srbije interesantno za EU - kaže Solunac.
Franšizni ugovor nije vremenski ograničen.

Ciljna grupa ovog medija su, kako kaže Solunac, državne i političke ustanove, akademski centri, poslovni i financijski krugovi, nevladine organizacije, sredstva informiranja i javnost u EU, ali i diljem svijeta.
- EurActiv je najmoćniji medij u Europi vezan za proces eurointegracija, a sada jedini u Srbiji. Idealan nositelj franšize EurActiv-a u Srbiji, po prirodi svog poslovanja, jeste Novinska agencija BETA, koja ovom mediju daje široku vidljivost, ne samo u Srbiji, već i u regiji i svijetu - kaže Milica Solunac.
EurActiv.rs je srpsko predstavništvo međunarodne medijske mreže internet portala, čije je sjedište, inače, u Belgiji. Pored Srbije, u mreži ima još 17 zemalja (Belgija, Francuska, Poljska, Španjolska, Litva, Bugarska, Njemačka, Rumunjska, Turska, Italija, Češka, Mađarska, Slovačka, Grčka, Island, Hrvatska i Crna Gora).
Po obuhvatnosti sadržaja i broju korisnika, mreža EurActiv je vodeće sredstvo informiranja na internetu o Europskoj uniji. Težište sadržaja EurActiv.rs je na praćenju priprema za pristupanje Srbije Europskoj uniji. Usporedo, EurActiv.rs nudi aktualne informacije i analize o političkim, pravnim, ekonomskim i svim ostalima aktivnostima u EU, kao i o njenim odnosima s drugim svjetskim centrima.
Beta Press d.o.o. je privatna, neovisna novinska agencija osnovana 1992. godine u Beogradu s ciljem profesionalnog izvještavanja o događajima u zemlji, regiji i svijetu. Uređivačka politika agencija neovisna je od svih političkih i ekonomskih pritisaka.
pročitajte članke

Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Šansa u grupnoj kupovini
Jesu li makar isporučili dječja kolica?
Šansa u grupnoj kupovini
Nažalost, Item Studio je propao. Uzeo novce od klijenata te zatvorio poslovanje. Čini se da je to bila jedna od onih tvrtki "Uzmi novac i zatvori" u vlasništvu Pola Popovića.
Prva računovodstvena franšiza
...Sve pohvale za ideju...Kao racunovodja, kao kreator edu sajta, nadam se da postoji prostor i za saradnju... S postovanjem, Radmila Cvetkovic, dipl.ecc
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...