Vijesti kao franšiza

Milica Solunac
U rujnu 2010. novinska agencija Beta Press postala je primatelj franšize portala EurActiv za Srbiju. Ovaj portal, sa centralom u Bruxellesu, usmjeren je, prije svega, na praćenje procesa pridruženja Srbije Europskoj uniji, ali se bavi i drugim temama u vezi sa EU.
Milica Solunac, menadžerka projekta, kaže da godišnja pretplata na licencu iznosi između 10.000 i 20.000 eura ovisno o godišnjim prihodima redakcije EurActiv.rs. - Investicije u ovu franšizu se odnose na opremu za novinarski rad, što uključuje PC, softvere, izradu internetske stranice, i ulaznu naknadu. Početni plan je bio da EurActiv Srbija 36 mjeseci pokriva tekuće troškove i uložena sredstva, što je u velikom postotku i postignuto, unatoč negativnim ekonomskim kretanjima u zemlji - objašnjava Solunac.
Članice mreže EurActiv redovito razmjenjuju informacije i analize među sobom. Pri tom su, kako kaže Solunac, samostalne u svom radu, vodeći računa da izvještavanje bude točno, nepristrano i cjelovito. - Preuzimanje tekstova sa drugih web stranica iz mreže se radi onda kada je za Srbiju nešto relevantno. Isto tako se šalju tekstovi u mrežu onda kada procijenimo da je nešto iz Srbije interesantno za EU - kaže Solunac.
Franšizni ugovor nije vremenski ograničen.

Ciljna grupa ovog medija su, kako kaže Solunac, državne i političke ustanove, akademski centri, poslovni i financijski krugovi, nevladine organizacije, sredstva informiranja i javnost u EU, ali i diljem svijeta.
- EurActiv je najmoćniji medij u Europi vezan za proces eurointegracija, a sada jedini u Srbiji. Idealan nositelj franšize EurActiv-a u Srbiji, po prirodi svog poslovanja, jeste Novinska agencija BETA, koja ovom mediju daje široku vidljivost, ne samo u Srbiji, već i u regiji i svijetu - kaže Milica Solunac.
EurActiv.rs je srpsko predstavništvo međunarodne medijske mreže internet portala, čije je sjedište, inače, u Belgiji. Pored Srbije, u mreži ima još 17 zemalja (Belgija, Francuska, Poljska, Španjolska, Litva, Bugarska, Njemačka, Rumunjska, Turska, Italija, Češka, Mađarska, Slovačka, Grčka, Island, Hrvatska i Crna Gora).
Po obuhvatnosti sadržaja i broju korisnika, mreža EurActiv je vodeće sredstvo informiranja na internetu o Europskoj uniji. Težište sadržaja EurActiv.rs je na praćenju priprema za pristupanje Srbije Europskoj uniji. Usporedo, EurActiv.rs nudi aktualne informacije i analize o političkim, pravnim, ekonomskim i svim ostalima aktivnostima u EU, kao i o njenim odnosima s drugim svjetskim centrima.
Beta Press d.o.o. je privatna, neovisna novinska agencija osnovana 1992. godine u Beogradu s ciljem profesionalnog izvještavanja o događajima u zemlji, regiji i svijetu. Uređivačka politika agencija neovisna je od svih političkih i ekonomskih pritisaka.
pročitajte članke

Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Popularno na forumu
Šansa u grupnoj kupovini
Jesu li makar isporučili dječja kolica?
Šansa u grupnoj kupovini
Nažalost, Item Studio je propao. Uzeo novce od klijenata te zatvorio poslovanje. Čini se da je to bila jedna od onih tvrtki "Uzmi novac i zatvori" u vlasništvu Pola Popovića.
Prva računovodstvena franšiza
...Sve pohvale za ideju...Kao racunovodja, kao kreator edu sajta, nadam se da postoji prostor i za saradnju... S postovanjem, Radmila Cvetkovic, dipl.ecc
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...