Mikro franšiza na rate
Surf'n'Fries izlazi u susret svojim primateljima franšize - s obzirom na tešku gospodarsku situaciju svim zainteresiranima za model mikro-franšize (Surf'n'Fries Mobil) tvrtka je dala mogućnost otplate investicije na 12 mjesečnih rata bez kamate. Odloženo plaćanje moguće je i na 60 rata, ali s kamatom od sedam do 12 posto. Cijena jedne mobilne jedinice, uključujući i franšiznu naknadu, iznosi 9.400 eura, bez poreza na dodanu vrijednost. Povrat investicije je moguće ostvariti odmah, već u prvoj sezoni, kažu u tvrtki Mare Altum, koja je vlasnik Surf'n'Fries branda.
Surf'n'Fries je u veljači 2011. na gatu Karoline Riječke, u sklopu Carnival Snowbard Session-a, prvi put predstavio svoj koncept mikro-franšiznog objekta "Surf'n'Fries-Mobil". Naime, nakon velikog uspjeha u svim hrvatskim gradovima, Surf'n'Fries je odlučio pokrenuti projekt mobilnih prodajnih mjesta i dosad je uspješno plasirao više od 25 mobilnih Surf'n'Fries jedinica.
- Mnogi ljudi bi željeli prodavati naše krumpiriće na plažama ili sličnim turističkim lokacijama. Zbog toga smo osmislili i pokrenuli ovaj projekt - objašnjavaju Andrija Čolak i Denis Polić, tvorci koncepta.
Inače, unutar 1,44 kvadrata ove mobilne jedinice smještena je prava "mašinerija" za pripremu pomfrita. Objekt sadrži fritezu zapremine 17 litara i sa 17 kw snage, tu su i "bagna maria" s infracrvenim sustavom grijanja, prostor za pranje ruku s toplo-hladnom vodom i špinom na senzor, spremište za dvije plinske boce koje su posebno povezane plinskom granom na friteze. Cijeli objekt je, pored toga, osvijetljen LED rasvjetom.
pročitajte članke
Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?