Balkan u žiži

Francuski tvrtka grupa Les Mousquetaires-Intermarché, koja se u Centralnoj i Istočnoj Europi širi što direktnim prisustvom što kao franšiza, je u Rumunjskoj bila prisutna deset godina, a najveći broj prodavaonica - ukupno 13 - imala je 2009, od kada se broj vremenom smanjio na 11.
Posljednje godine prisustva na rumunjskom tržištu označene su akumuliranjem gubitaka, zatvaranjem prodavaonica i praznim rafovima, izvještavaju rumunjski mediji. Tako je konačno i donesena odluka o izlasku s tržišta.
Sa druge strane, jačanje pozicije na tržištu Srbije, Interex je več započeo otvaranjem trgovine u Valjevu, 28. kolovoza, a planirano je i otvaranje još jedne trgovine u Beogradu do kraja godine.
Prvi supermarket u Srbiji otvoren je 2004. u Čačku (diskont u Preljini, a u međuvremenu su otvoreni objekti u sledećim gradovima: Čačak (supermarket u centru grada), Beograd, Niš, Obrenovac, Zaječar i Šabac. Interex takođe ima i jedan objekat u Prištini. Do sada je u Srbiju uloženo 30 miliona evra i zaposleno oko 300 radnika.
Što se regije tiče, prva radnja na ovim prostorima otvorena je u Sarajevu 1999. godine, da bi do danas u Bosni ukupno bilo otvoreno 24 prodajna mjesta.
Pored lanca supermarket Intermarche unutar Groupement des Mousquetaires posluju i specijalizirane prodavaonice Ecomarche, Netto, Bricomarche, veti, Roady i Restaumarche. Tvrtka, osnovana 1969. u Francuskoj, posjeduje ukupno 3.500 prodajnih mjesta u Europi i surađuje sa 130.000 dobavljača u Portugalu, Španjolskoj, Belgiji, Poljskoj i zemljama Balkana.
Tvrtka je prošle godine postigla rekordni promet od 37 milijardi eura, što je rast od 6,1 posto u odnosu na 2010. U te financijske pokazatelje uključen je i promet sa benzinskih postaja. Skoro 90 posto obrta ostvareno je u Francuskoj, navodi se u službenom priopćenje kompanije.
Groupement des Mousquetaires je prisutna u Poljskoj, Belgiji, Portugalu, Srbiji, Bosni i Hercegovini i do skora u Rumunjskoj. U 667 prodavaonica u ovim zemljama ostvaren je promet od 3,7 milijardi eura u 2011. i postignut rast od 7,3 posto u odnosu na 2010.
Pored maloprodaje, Grupa posjeduje i vlastitu proizvodnju u kojoj radi oko 9.000 ljudi. Kao proizvođači privatne robne marke sa 60 tvornica nalaze se na prvom mjestu u Francuskoj.
pročitajte članke

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Što sve treba uzeti u obzir te kako pripremiti biznis da bi bio „franšizni“.
Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.
Popularno na forumu
Vuna kao vrijedan resurs
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Biznis iz druge ruke
Poštovana, Tvrtka Family Shop za sada franšiznu mrežu isključivo razvija na matičnom tržištu u Poljskoj.
Biznis iz druge ruke
Molim informaciju kako stupiti u kontakt s firmom family Textiles? Hvala