Mali vozači, spremni za budućnost

Jumicar je jedan od najoriginalnijih edukativnih programa za djecu, koji se već 26 godina, i kao dokazan poslovni koncept, širi kroz franšizu. Poduzetni je Finac Jukka Nappari 1989. došao na ideju da od jednostavnog, zabavnog auto-poligona napravi edukativni centar – ponudio je djeci mogućnost da voze prave male automobile, ali po poligonu koji je simulirao i prave uvjete prometa. Pored toga što su učili kako se vozi, djeca su morala tumačiti prometne znakove, poštivati semafor, prvenstvo prolaza...
Međutim, iako je novi koncept zabave nametao veliku odgovornost, djeca su obožavala Jumicar –neusporedivo su brže i lakše učila i prihvaćala pravila, a bilo je očito i da su s više entuzijazma željela učiti, jer, osim priče i predavanja, mogla su voziti prave automobile s benzinskim motorima – baš poput njihovih tata i mama.
Nappari je odlučio ideju razraditi, te prvi poligon izgraditi u Njemačkoj, a godinu dana kasnije, koncept proširiti kroz franšizu. Danas, Jumicar poligoni postoje u Austriji, Cipru, Velikoj Britaniji, Finskoj, Grčkoj, Maroku, Portugalu, Kataru, Španjolskoj, Turskoj, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, ali i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Jumicar, međutim, sada traži i primatelje master franšize u Srbiji i Bosni i Hercegovini.
Primatelj franšize bi trebao osigurati zemljište za stacionarni poligon od najmanje 250 četvornih metara, ali bi idealno bilo od 400 kvadrata. Jumicar bi, kao dio podrške, pomogao pri izboru mjesta za poligon, kao i pri njegovom opremanju. Omogućio bi, također, povoljne nabave svih potrebnih i dodatnih proizvoda za rad.
Neophodna početna investicija, bez operativnih troškova poslovanja, iznosi od 29.000 do 34.000 eura, ovisno o vrsti automobila koji se nabavljaju – novi ili rabljeni. Investicija uključuje pet automobila, licencu za početnih pet godina (1.000 eura po automobilu) i osnovnu opremu – prometne znakove, semafore s upravljanjem, materijal za poligon, ostalu Jumicar opremu i startni paket sa materijalom za marketing.
Svojim budućim partnerima Jumicar može ponuditi višestruke mogućnosti zarade: na stacionarnim poligonima prihod se ostvaruje izdavanjem karata i vozila, pružanjem pratećih usluga i sadržaja za djecu i roditelje, te privlačenjem oglašivača i poslovnih partnera koji bi ovakav koncept mogli iskoristiti za niz promotivnih aktivnosti. U sklopu objekta mogu se prodavati i suveniri (majice, kape, kacige, rukavice ...), a poligoni se mogu najmiti za rođendane i proslave. Mobilne bi poligone, pak, mogli iskoristiti za promotivne potrebe auto-kuća, sajmova, školskih natjecanja u poznavanju prometa i sl.
Jumicar, svakako, računa na ljude koji su poduzetni i spremni s puno entuzijazma razvijati posao sukladno potrebama i odlikama lokalnog tržišta. Sa svoje strane, Jumicar svakom primatelju master franšize jamči teritorijalnu suverenost i konstantnu podršku u poslovanju.
pročitajte članke

Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Novi svijet dječje zabave
Sretna vam svima nova godina, ovo je još jedna godina i ja sam među prvima koje je Bog blagoslovio početkom ove godine. Tražio sam zajmodavca i hrvatska služba za...
Zabava za djecu, šansa za poduzetne
Sretna vam svima nova godina, ovo je još jedna godina i ja sam među prvima koje je Bog blagoslovio početkom ove godine. Tražio sam zajmodavca i hrvatska služba za...
Zabava za djecu, šansa za poduzetne
Sretna vam svima nova godina, ovo je još jedna godina i ja sam među prvima koje je Bog blagoslovio početkom ove godine. Tražio sam zajmodavca i hrvatska služba za...
Čuvaj sjećanja!
Žena je toliko posebna da do nje nisam vjerovala da postoji privatnik za kojega je užitak raditi..a pogotovo ne u Hrvatskoj..prvi puta osjećaj cijenjenog djelatnika..