Najljepše iz Provanse
Pod brandom L'Occitane se danas, diljem svijeta, prodaje francuska kozmetika vrhunske kvalitete, koja svoje dobro ime gradi i održava zahvaljujući jednostavnom osnovnom principu - proizvodi tvrtke L'Occitane se prave isključivo od prirodnih sastojaka biljnog podrijetla. Od prvobitne želje utemeljitelja Oliviera Baussana, da upotrijebi i sjedini biljke koje uspijevaju i odlikuju podneblje Sredozemlja, proteklo je više od 30 godina. Danas, L'Occitane svoje linije proizvoda za osobnu negu i dom prodaje u oko 2.000 trgovina, šireći se i kroz franšizu.
L'Occitane na tržištima Češke i Slovačke posluje od 2008. godine. Ukupno, imaju 15 trgovina u svom vlasništvu i tri franšize. Od ove godine, tvrtka planira određenom broju prodajnih objekata prirodati i novi koncept - Spa by L'Occitane. Ovaj vid centra za opuštanje i njegu tijela, L'Occitane razvija od 2001. i do sada ih ima u Francuskoj, Brazilu, Hong Kongu, Tajvanu, Meksiku i Rusiji.
- Odlučili smo uvesti novi koncept, jer smo s ovim brojem L'Occitane trgovina uspjeli popuniti kapacitet tržišta u Češkoj. Također, planiramo Spa by L'Occitane predstaviti i na tržištu Slovačke, pošto i tamo tvrtka ima svoje prodavaonice - objašnjava Eva Vidova, zadužena za razvoj branda u tom dijelu Europe.
Budući da proizvodi tvrtke L'Occitane spadaju u luksuznu robu za koju treba izdvojiti mnogo više novca no za kozmetičke preparate manje poznatih brandova, tvrtka pažljivo bira mjesta na kojima će otvoriti svoje trgovine - to su, prije svega, veliki šoping molovi koji mogu jamčiti dovoljan protok potrošača i potrebnu vidljivost branda. Iz istih razloga, L'Occitane uglavnom svoje prodavaonice otvara u velikim gradovima.
Konkurencija na tržištu kozmetičkih proizvoda u Češkoj nije zanemarljiva. - Međutim, konkurencija, koja bi mogla u istoj razini parirati našem konceptu, nije toliko zastupljena na tržištu Češke, ali to ne znači da se uopće ne borimo s konkurencijom. Naša osnovna prednost je, pak, što nudimo proizvode jedinstvenih sastojaka i što iza sebe imamo dugu tradiciju - kaže Eva Vidova.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke
Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Miris iskustva
Dobar dan , Veoma sam uzbuđena nakon što sam dobila svoj lični zajam za kupovinu automobila od gospođe Marion Jansen Loan Help LTD nakon što sam dva puta prevarena od...
Cijena uspjeha
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Uvijek u trendu
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Miris iskustva
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...
Čista esencija
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
LOAN OFFER
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...