Kultura zdravog života

Koncept restorana koji nude zdravu brzu hranu doživjeli su procvat u posljednjih desetak godina, i nastali su kao odgovor na potrebu suvremenog čovjeka da se vrati zdravijem načinu života. Taj opći trend primjećuje se čak i u pokušajima popularnih klasičnih fast-food brandova da u ponudu svojih restorana uvedu obroke s mnogo manje kalorija, a više svježih namirnica. Britanska tvrtka My Culture je tržištu, međutim, ponudila alternativu.
Niskokalorične obroke bazirane na svježem ili smrznutom jogurtu i svježem voću, bez masti i dodanog šećera, kao i tople i hladne napitke od mlijeka, voća ili kave, My Culture nudi u lokalima pod svojim brandom u Velikoj Britaniji, Irskoj, Rusiji, Kazahstanu, Portugalu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Kini. Svoj koncept zdrave brze hrane tvrtka, u stvari, širi kroz franšizu.
My Culture razvija dva formata ugostiteljskih objekata: kiosk, tj. štand koji je pogodan za smještanje u tržne centre ili manje lokale u promijenim zonama, i café, koji podrazumijeva nešto veći prostor i veća ulaganja, ali nudi širi asortiman obroka i mogućnost veće zarade. Primatelje master franšize, kao i single unit franšize traže i u ovoj regiji. Poduzetnici iz Hrvatske i Srbije s iskustvom u ugostiteljstvu ili trgovini još od kraja prošle godine imaju mogućnost detaljno se upoznati na našem portalu s uvjetima pokretanja My Culture franšize.
Kao svoju prednost, My Culture ističe raznovrstan meni i razumne cijene. Osim toga, potrošačima je data mogućnost samousluge, samim tim što je prodajni štand projektiran tako da skraćuje vrijeme stajanja u redu, a kupci mogu brzo napraviti izbor svojih omiljenih poslastica i željenu mješavinu jogurta.
Podrška franšizoprimcu je zajamčena od samog početka. Primatelj može očekivati pomoć pri odabiru lokacije i postavljanju kioska u tržni centar, potpuno opremljanje kioska, opskrbu proizvodima, obuku, pomoć u marketingu i vođenju posla.
- Želimo naš koncept, kao dio globalne težnje zdravijem načinu života, proširiti u sve dijelove svijeta - kaže Jelena Aust, vlasnica tvrtke My Culture. - Stoga, tražimo partnere koji će biti spremni i motivirani da s puno energije i poduzetničkog duha razvijaju brand na lokalnom tržištu - dodaje ona.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?