Novine u Body Creatoru
U lipnju ove godine u hotelu Sport u Ivanić Gradu otvorena je nova franšiza Centra za zdravo mršavljenje i oblikovanje tijela Body Creator. Ovo je treća franšizna poslovnica tog koncepta u Hrvatskoj.
Kao što smo već pisali, svoju osnovnu metodu za zdravo mršavljenje tvrtka je predstavila na tržištu još 2001. godine, a rezultati, osigurani i pisanom garancijom, postižu se vježbanjem u specijalnim termo kapsulama, koje je dizajnirala i patentirala sama tvrtka. Kako kažu u tvrtki, u njihovim centrima se dosad "izgubilo" više od 30.000 kilograma. Metoda i tretmani za regulaciju tjelesne težine primjenjuju se, inače, i u još dvije franšizne poslovnice izvan matičnog tržišta - po jedan centar postoji u Sloveniji i Bosni i Hercegovini.
Početkom godine je u Zagrebu otvoren i centar s potpuno novim konceptom - Body Creator Gym Physio Fitness - koji je, pored standardne ponude tretmana, uveo i posebni personalizirani trening snage, fleksibilnosti i kardio trening, osmišljen za žene svih dobi. Ovaj koncept takođe tvrtka želi proširiti i na ostala tržišta regije. Ulazna naknada za master licencu bi u ovom slučaju iznosila 15.000 eura, a za opremanje i pokretanje centra treba izdvojiti dodatnih 25.000 eura.
Osim toga, u tvrtki kažu da su nedavno uveli novine i u ponudu klasičnih Body Creator centara. - Imamo novu opremu koja je skuplja i sofisticaranija od one koju smo koristili, tako da je i sama franšiza sada nešto skuplja - objašnjava Ljiljana Kukec, vlasnica koncepta.
Licenca za master franšizu sada iznosi 25.000 eura. Primatelj master franšize morao bi, međutim, osigurati i financijska sredstva za opremanje i otvaranje prvog ekskluzivnog centra po principu "ključ u ruke" - što podrazumijeva ulaganje dodatnih 46.000 eura. U ovu investiciju ušli bi svi troškovi nabave opreme, obuke zaposlenika za rad u centru i softver. - Povrat investicije, uključujući i ulaznu naknadu, može se očekivati za 18 do 24 mjeseca - kaže Kukec.
Franšizni koncepti ovakve vrste već godinama spadaju među najbržerastuće sektore na tržištu, jer se ispostavilo da usluge wellnes-a i mršavljenja nigdje u svijetu, pa ni kod nas, ne znaju za krizu. Ljudi, jednostavno, sve više brinu o svom zdravlju, a to znači da je većina svjesna i komplikacija koje nastaju uslijed prekomjerne težine i pretilosti. - Imajući to u vidu, koncepti kao što je Body Creator, koji nude prirodne metode za regulaciju tjelesne težine, vrlo su traženi na tržištu i predstavljaju odlično rješenje za pokretanje posla ili proširenje ponude u postojećim fitness i wellness centrima - dodaje Kukec.
Za više informacija, pogledajte u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Slavica Bakiš, nakon godinu dana poslovanja kao primatelj franšize Body Creator, kaže da se u njenom poslu tope jedino kilogrami, a zarada postupno i sigurno raste.
Hrvatska tvrtka Body Creator prilagodila je svoj koncept krizi i ponudila tržištu manje formate: corner i compact franšize.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.
U našem Katalogu franšiza mogu se pronaći tvrtke i franšizni sustavi koji žele svoje poslovno iskustvo i znanje podijeliti s poduzetnim ljudima iz ove regije.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.