KFC u Sloveniji?

Naime, tvrtka AmRest, primatelj franšize KFC-a za nekoliko tržišta, objavila je natječaj za posao pomoćnika generalnog direktora za spomenuti lanac restorana. Oni su oglas objavili na portalu Mojedelo.com, a vijest o dolasku KFC-a, pozivajući se upravo na spomenuti oglas, prenijeli su slovenski mediji.
Dolasku KFC-a u Sloveniju mogli bi se naročito obradovati tamošnji farmeri, budući da ovaj lanac piletinu obično nabavlja na lokalnom tržištu, dok se začini proizvode centralizirano, u Engleskoj, za sve restorane u svijetu.
Na slovenskom tržištu, inače, već posluje nekoliko poznatih svjetskih lanaca brze hrane poput McDonald's-a i Burger Kinga, i to uglavnom kao franšize.
KFC je najpoznatiji svjetski lanac koji služi specijalitete od piletine. U vlasništvu je tvrtke YUM! Brands Inc. koja posjeduje i lanac restorana Pizza Hut i Taco Bell. Nastao je 1930, a franšizno se počeo širiti 1952. U prošloj godini, diljem svijeta pod KFC brandom poslovalo je 13.031 franšiznih restorana, dok je u svom vlasništvu tvrtka imala 4.370 restorana.
Od okolnih zemalja, KFC posluje u Srbiji, Hrvatskoj, Bugarskoj, Rumunjskoj i Mađarskoj. Na tržištu Srbije lanac opslužuje ljubitelje piletine od 2007. i do sada ima pet restorana. Vlasnik master franšize za srbijansko tržište je, također, tvrtka AmRest. Na hrvatsko tržište KFC je ušao u prosincu 2011. otvorivši prvi restoran u shopping mall-u Arena centar u Zagrebu. U međuvremenu su otvorena još dva restorana, a tvrtka AmRest je nositelj master franšize i za ovo tržište. KFC je samo jedan od brandova iz bogatog potrfelja tvrtke AmRest koja, inače, zastupa uglavnom brendove restorana brze usluge i neformalnog obedovanja, na mnogim tržištima.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?