McCafe kao nezavisna kafeterija?

Lojalnost kafe konzumenata brendu McCafe veća nego kod brendova Dunkin’ Donuts i Starbucks
Četvrtak
18.10.2012
Da li bi McCafe mogao postati i neovisan lanac kafeterija?
 

Kava je biznis koji je McDonald-u prošle godine samo u Sjedinjenim Američkim Državama donio dvije milijarde dolara prihoda. Prije oko mjesec dana McDonald 'je tražio od Američkog registra za zaštitu žigova zaštititi brend McCafe, prenosi portal burgerbusiness.com.

Taj portal piše da je moguće da McDonald 'samo štiti ime u ovoj kategoriji. Činjenica je, međutim, da je prošle godine u travnju tvrtka zaštitila McCruncher i mjesec dana nakon toga burger pod tim imenom se pojavio u maloprodaji u marketima. Kava, međutim, nudi daleko više prilika, pa i pokretanje lanca restorana McCafe.

Poticaj McDonald 'da uđe na maloprodajno tržište kave je i činjenica da je lojalnost brendu McCafe veća u odnosu na već poznate brendove Dunkin' Donuts ili Starbucks, što je pokazala studija objavljena prošle godine u Wall Street Journal. Samo 29 posto ispitanika koji piju kavu u McDonalds-u je reklo da ponekad piju kavu i pomenuta dva brenda. Ali 53 posto onih koji piju Dunkin 'Donut ili Starbucks kavu kažu da s vremena na vrijeme "varaju" i piju drugu kavu.

Službenih priopćenja iz tvrtke nema još uvijek. Upitan da prokomentariše aplikaciju za zaštitu žiga, glasnogovornik kompanije McDonald 'Simon Kenny je odgovorio:
-Registruje mnoge brendove. To nije ništa novo za nas.

Na dodatno pitanje da li lanac namjerava započeti poslovanje na maloprodajnom tržištu kave u narednih godinu dana odgovor je bio da ne može špekulirati sa budućim planovima tvrtke.

Budući da je u regiji ispijanje kave dio svakodnevnog rituala, možda bi i ovo tržište moglo biti jedno od onih na kojim bi McCafe mogao razviti lanac kafeterija!