McCafe kao nezavisna kafeterija?
Kava je biznis koji je McDonald-u prošle godine samo u Sjedinjenim Američkim Državama donio dvije milijarde dolara prihoda. Prije oko mjesec dana McDonald 'je tražio od Američkog registra za zaštitu žigova zaštititi brend McCafe, prenosi portal burgerbusiness.com.
Taj portal piše da je moguće da McDonald 'samo štiti ime u ovoj kategoriji. Činjenica je, međutim, da je prošle godine u travnju tvrtka zaštitila McCruncher i mjesec dana nakon toga burger pod tim imenom se pojavio u maloprodaji u marketima. Kava, međutim, nudi daleko više prilika, pa i pokretanje lanca restorana McCafe.
Poticaj McDonald 'da uđe na maloprodajno tržište kave je i činjenica da je lojalnost brendu McCafe veća u odnosu na već poznate brendove Dunkin' Donuts ili Starbucks, što je pokazala studija objavljena prošle godine u Wall Street Journal. Samo 29 posto ispitanika koji piju kavu u McDonalds-u je reklo da ponekad piju kavu i pomenuta dva brenda. Ali 53 posto onih koji piju Dunkin 'Donut ili Starbucks kavu kažu da s vremena na vrijeme "varaju" i piju drugu kavu.
Službenih priopćenja iz tvrtke nema još uvijek. Upitan da prokomentariše aplikaciju za zaštitu žiga, glasnogovornik kompanije McDonald 'Simon Kenny je odgovorio:
-Registruje mnoge brendove. To nije ništa novo za nas.
Na dodatno pitanje da li lanac namjerava započeti poslovanje na maloprodajnom tržištu kave u narednih godinu dana odgovor je bio da ne može špekulirati sa budućim planovima tvrtke.
Budući da je u regiji ispijanje kave dio svakodnevnog rituala, možda bi i ovo tržište moglo biti jedno od onih na kojim bi McCafe mogao razviti lanac kafeterija!
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?