McCafe kao nezavisna kafeterija?

Kava je biznis koji je McDonald-u prošle godine samo u Sjedinjenim Američkim Državama donio dvije milijarde dolara prihoda. Prije oko mjesec dana McDonald 'je tražio od Američkog registra za zaštitu žigova zaštititi brend McCafe, prenosi portal burgerbusiness.com.
Taj portal piše da je moguće da McDonald 'samo štiti ime u ovoj kategoriji. Činjenica je, međutim, da je prošle godine u travnju tvrtka zaštitila McCruncher i mjesec dana nakon toga burger pod tim imenom se pojavio u maloprodaji u marketima. Kava, međutim, nudi daleko više prilika, pa i pokretanje lanca restorana McCafe.
Poticaj McDonald 'da uđe na maloprodajno tržište kave je i činjenica da je lojalnost brendu McCafe veća u odnosu na već poznate brendove Dunkin' Donuts ili Starbucks, što je pokazala studija objavljena prošle godine u Wall Street Journal. Samo 29 posto ispitanika koji piju kavu u McDonalds-u je reklo da ponekad piju kavu i pomenuta dva brenda. Ali 53 posto onih koji piju Dunkin 'Donut ili Starbucks kavu kažu da s vremena na vrijeme "varaju" i piju drugu kavu.
Službenih priopćenja iz tvrtke nema još uvijek. Upitan da prokomentariše aplikaciju za zaštitu žiga, glasnogovornik kompanije McDonald 'Simon Kenny je odgovorio:
-Registruje mnoge brendove. To nije ništa novo za nas.
Na dodatno pitanje da li lanac namjerava započeti poslovanje na maloprodajnom tržištu kave u narednih godinu dana odgovor je bio da ne može špekulirati sa budućim planovima tvrtke.
Budući da je u regiji ispijanje kave dio svakodnevnog rituala, možda bi i ovo tržište moglo biti jedno od onih na kojim bi McCafe mogao razviti lanac kafeterija!
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?