McCafe kao nezavisna kafeterija?

Kava je biznis koji je McDonald-u prošle godine samo u Sjedinjenim Američkim Državama donio dvije milijarde dolara prihoda. Prije oko mjesec dana McDonald 'je tražio od Američkog registra za zaštitu žigova zaštititi brend McCafe, prenosi portal burgerbusiness.com.
Taj portal piše da je moguće da McDonald 'samo štiti ime u ovoj kategoriji. Činjenica je, međutim, da je prošle godine u travnju tvrtka zaštitila McCruncher i mjesec dana nakon toga burger pod tim imenom se pojavio u maloprodaji u marketima. Kava, međutim, nudi daleko više prilika, pa i pokretanje lanca restorana McCafe.
Poticaj McDonald 'da uđe na maloprodajno tržište kave je i činjenica da je lojalnost brendu McCafe veća u odnosu na već poznate brendove Dunkin' Donuts ili Starbucks, što je pokazala studija objavljena prošle godine u Wall Street Journal. Samo 29 posto ispitanika koji piju kavu u McDonalds-u je reklo da ponekad piju kavu i pomenuta dva brenda. Ali 53 posto onih koji piju Dunkin 'Donut ili Starbucks kavu kažu da s vremena na vrijeme "varaju" i piju drugu kavu.
Službenih priopćenja iz tvrtke nema još uvijek. Upitan da prokomentariše aplikaciju za zaštitu žiga, glasnogovornik kompanije McDonald 'Simon Kenny je odgovorio:
-Registruje mnoge brendove. To nije ništa novo za nas.
Na dodatno pitanje da li lanac namjerava započeti poslovanje na maloprodajnom tržištu kave u narednih godinu dana odgovor je bio da ne može špekulirati sa budućim planovima tvrtke.
Budući da je u regiji ispijanje kave dio svakodnevnog rituala, možda bi i ovo tržište moglo biti jedno od onih na kojim bi McCafe mogao razviti lanac kafeterija!
pročitajte članke

Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodijeljena u okviru Međunarodne konvencije o franšizingu u San Diegu (SAD), ove je godine pripala australskom brendu Boost Juice.
Strategija tvrtke je usmjerenost na održivi rast, a cilj – generiranje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Huta Kacper Szczepański
Američki lanac pizzerija Papa John's planira otvoriti više od tisuću franšiznih restorana u Kini.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Što sve treba uzeti u obzir te kako pripremiti biznis da bi bio „franšizni“.
Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.
Popularno na forumu
Zaradi na jeftinoj kavi
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Japanska kuhinja u malom formatu
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Riblje delicije i franšiza
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?