Stenders nije samo paleta proizvoda, već i mnoštvo osjećaja i doživljaja koje želimo prenijeti našim klijentima. To je i vrlo poseban ugođaj koji treba osjetiti kupac kad uđe u našu radnju. Ali i visoki standardi usluge, na kojima smo radili svih ovih godina. Zapravo, Stenders je čitav skup razvijenih i praktično nevidljivih alata koji navodi kupca da se osjeti dobrodošlim, kao da je gost kod srdačnih domaćina.
Sabina Timoško
Utorak
27.08.2013
Potražnja za prirodnom kozmetikom neprekidno raste. Tvrtka Stenders je svoje proizvode ponudila kroz koncept specijaliziranih prodavaonica, šireći se i kroz franšizu.
 

Jeste li ikada čuli za brand koji potječe iz Latvije?
Tko god je naišao na jednu od trgovina prirodne kozmetike Stenders može kaže da zna za jedan. Naime, tvrtka Stenders je prvo počela proizvoditi i prodavati ručno pravljeni sapun od prirodnih sastojaka. Od 2001. do danas ponudu su proširili i najrazličitijim proizvodima za njegu i relaksaciju tijela (sapuni, kupke, šamponi, mlijeka i kreme za lice i tijelo, soli i pjene za kupanje, eterična ulja, ulja za masažu), a koncept lijepo uređenih trgovina sa fino pakiranim proizvodima razvili su u više od 20 zemalja kroz franšizu. U franšiznoj mreži se danas nalazi više od 220 prodavaonica. Od zemalja ove regije, Stenders je za sada svoj brand uveo na tržišta Hrvatske i Slovenije.

Tvrtki se, inače, svake godine obrati oko 250 potencijalnih kandidata za uzimanje franšize. Prema statističkim podacima tvrtke, 10 posto zainteresiranih na kraju odluči otvoriti franšiznu poslovnicu. Uostalom, 90% svih dućana koji posluju pod brandom Stenders pripadaju primateljima franšize.

Novinari ukrajinskog portala Franchising.ua svojevremeno su razgovarali sa Sabinom Timoško, rukovoditeljicom projekta Stenders, koja radi na promociji i razvoju branda u Ukrajini. Odgovore na to kako posluju, kakvu prođu imaju na tržištu i čimbenicima koji utječu na razvoj branda, prenosimo sada i na našem portalu.

Kakvu perspektivu ima sektor prirodne kozmetike? Da li je tržište već zasićeno i koja je vaša uloga u njegovom razvoju?

Ne postoji danas osoba koja ne teži prirodnosti. Ljudi su, općenito, i više obrazovani i informirani, i sve veći broj potrošača obraća pažnju na to što kupuje. I taj trend će se nastaviti, a sektor prirodne kozmetike će rasti. U ovom trenutku, na tržištu još uvijek ima prostora za nove brandove. U stvari, rekla bih da je prirodna kozmetika načinila samo prvi, ali prilično samouvjeren korak na tržištu Ukrajine.

Stenders ovdje radi od 2005. i danas možemo reći da se klijenticama vrlo dopadaju naši kozmetički proizvodi. Prema planu razvoja, do 2015. Stenders bi trebao otvoriti bar 25 trgovina u Ukrajini. Treba napomenuti da, osim proizvoda koji se mogu kupiti u našim trgovinama, tvrtka nudi i liniju profesionalnih proizvoda za spa i beauty salone, i to je aspekt koji smo počeli aktivno razvijati. Drugi korak je, naravno, razvoj online kupnje, što će naše proizvode približiti i potrošačima iz udaljenih krajeva zemlje.

Je li ovaj posao uvjetovan određenim razdobljem ili sezonom tijekom godine kada prodaja značajno poraste?

Fino dizajnirani paketi proizvoda su uvijek bili dio našeg asortimana, što ovom poslu, da tako kažem, jamči sezonski porast prodaje. Naravno, Stenders koristi vrijeme praznika da svojim kupcima ponudi specijalne, pažljivo birane i jedinstveno dizajnirane pakete proizvoda, što može biti idealan poklon, bez obzira na povod. Međutim, s naše točke gledišta, mi sebe ipak vidimo kao proizvođača kozmetike čiji se proizvodi koriste - svaki dan. I trudimo se da svake godine proširimo svoj asortiman organske kozmetike. Tako smo 2011. uveli potpuno novu liniju proizvoda za njegu lica. Danas, možemo reći da paleta Stenders proizvoda zadovoljava sve dnevne potrebe naših klijenta.

Tko je vaša ciljana skupina?

To je Ona - osjećajna i romantična, a u isto vrijeme vrlo mudra žena. Ona prati modu, a istovremeno ima i svoj stil. Ona ima između 25 i 50 godina, brine o svojoj ljepoti i zanima je sve što je prirodno. Ona je spremna potrošiti vrijeme i novac na relaksaciju, ali i na tretmane za lice i tijelo. P>

Koji čimbenici utječu na razvoj mreže na ukrajinskom tržištu?

Prvo, to su naši savršeno jedinstveni proizvodi, inspirirani prirodom. Stenders koristi samo prirodne sastojke koji svaki dan i s posebnom pažnjom brinu o ljepoti vaše kože. Stenders nije samo proizvod, već i mnoštvo osjećaja i doživljaja koje želimo prenijeti našim klijentima. Drugo, tu je i vrlo poseban ugođaj koji treba osjetiti kupac kad uđe u našu radnju. Treće, visoki standardi usluge, na kojima smo radili svih ovih godina. Zapravo, to je čitav skup razvijenih i praktično nevidljivih alata koji navodi kupca da se osjeti dobrodošlim, kao da je gost kod srdačnih domaćina.

Konačno, Stenders je brzorastuća tvrtka koja ne stoji u mjestu. Svake godine svojim korisnicima nudimo niz novih proizvoda kako bi zadovoljili njihove razne potrebe za njegu lica i tijela. U jednoj godini smo, recimo, lansirali 38 novih proizvoda, što dodatno povećava popularnost našeg branda. Partnerima koji odluče ući u franšizni sustav Stendersa, nudimo gotov poslovni model, što uključuje i potporu u svim važnim procesima pokretanja posla - izbor prodajnog mjesta, odabir i obuka osoblja, marketinške ideje i opskrbu reklamnim materijalom. Partnere imamo u više od 20 zemalja, a lanac trgovina se proteže od Skandinavije do Saudijske Arabije, Japana i Kine.

Na osnovu intervjua sa ukrajinskog portala Franchising.ua, priredila redakcija Franchising.hr.


Popularno na forumu

Miris iskustva

Dobar dan , Veoma sam uzbuđena nakon što sam dobila svoj lični zajam za kupovinu automobila od gospođe Marion Jansen Loan Help LTD nakon što sam dva puta prevarena od...

3 komentara
zadnji 09.02.2024
Cijena uspjeha

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

1 komentara
zadnji 25.01.2024
Uvijek u trendu

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

1 komentara
zadnji 17.01.2024
Miris iskustva

Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...

3 komentara
zadnji 31.10.2023
Franšizni sustav je poput velike obitelji

Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...

3 komentara
zadnji 31.10.2023
Čista esencija

Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...

1 komentara
zadnji 31.10.2023
Franšizni sustav je poput velike obitelji

Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...

3 komentara
zadnji 28.09.2023
LOAN OFFER

DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN...

1 komentara
zadnji 07.07.2023