Poljska: Novi Carrefour svakog drugog dana

Carrefour je najveći francuski maloprodajni lanac u Poljskoj, sa preko 250 prodajnih mjesta u dva formata: mini market i convenience marketi (marketi sa ograničenim asortimanom).
Planom za ovu godinu predvidjeli su otvaranje još 200 novih prodajnih mjesta, s idejom da se takav tempo rasta održi i u narednim godinama.
- Naš franšizni koncept pokazao se vrlo uspješnim u mnogo zemalja, i smatramo da je vrlo dobro prilagođen navikama kako poljskih potrošača tako i poduzetnika, te da im takav koncept može omogućiti značajno poboljšanje u poslovanju. Time i vrlo opipljive benefite - kaže Francois Vincent, direktor za franšizing u Carrefour Poljska.
Trgovine formata Carrefour Express imaju zeleni logo, za razliku od uobičajenog tvrtkinog plavog. Površina takvog prodajnog mjesta treba iznositi od 100-500 m2. Drugi format, Carrefour Express convenience, predviđa manju površinu - do 100 m2, a logo je narančaste boje.
Sustav ne naplaćuje ulaznu naknadu za pristup. Visina početne investicije za korisnika (partnera) ovisi od stanja lokacije i uopće od područja u kojem se prodjano mesto nalazi. Partneri mogu samostalno birati dobavljače i formirati cijene proizvoda. Jedina obveza koju imaaju je da robu vlastite trgovačke marke (Carrefour) nabavljaju izravno od Carrefour-a, s time da ne postoje obveze po pitanju količina, odnosno nisu obvezani minimalnim količinama nabavke. Partneri dobivaju od sustava obuku za upravljanje trgovinama kao i kompletan interijer i odjeću za prodavače.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.