Poljska: Novi Carrefour svakog drugog dana

Carrefour je najveći francuski maloprodajni lanac u Poljskoj, sa preko 250 prodajnih mjesta u dva formata: mini market i convenience marketi (marketi sa ograničenim asortimanom).
Planom za ovu godinu predvidjeli su otvaranje još 200 novih prodajnih mjesta, s idejom da se takav tempo rasta održi i u narednim godinama.
- Naš franšizni koncept pokazao se vrlo uspješnim u mnogo zemalja, i smatramo da je vrlo dobro prilagođen navikama kako poljskih potrošača tako i poduzetnika, te da im takav koncept može omogućiti značajno poboljšanje u poslovanju. Time i vrlo opipljive benefite - kaže Francois Vincent, direktor za franšizing u Carrefour Poljska.
Trgovine formata Carrefour Express imaju zeleni logo, za razliku od uobičajenog tvrtkinog plavog. Površina takvog prodajnog mjesta treba iznositi od 100-500 m2. Drugi format, Carrefour Express convenience, predviđa manju površinu - do 100 m2, a logo je narančaste boje.
Sustav ne naplaćuje ulaznu naknadu za pristup. Visina početne investicije za korisnika (partnera) ovisi od stanja lokacije i uopće od područja u kojem se prodjano mesto nalazi. Partneri mogu samostalno birati dobavljače i formirati cijene proizvoda. Jedina obveza koju imaaju je da robu vlastite trgovačke marke (Carrefour) nabavljaju izravno od Carrefour-a, s time da ne postoje obveze po pitanju količina, odnosno nisu obvezani minimalnim količinama nabavke. Partneri dobivaju od sustava obuku za upravljanje trgovinama kao i kompletan interijer i odjeću za prodavače.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.