Franšiza u second-hand dućanu
U trgovinama rabljene odjeće odavno ne odlaze samo potrošači s plićim džepom. Pogotovo otkad se u njima može pronaći i odjeća poznatih dizajnera -- također po vrlo povoljnim cijenama. Prodaja odjeće "iz druge ruke" zapravo je vrlo unosan posao, što potrvđuju i neki od franšiznih sustava koji posluju u ovoj branši. Koncept second-hand dućana u Mađarskoj je počela razvijati tvrtka Ír Használtruha. Od 2008. uvozi rabljenu odjeću iz Irske i Engleske te distribuira kroz lanac svojih prodavaonica. Sa rastom obima uvoza i posla, tvrtka je 2010. godine odlučila svoj koncept proširi i kroz franšizu.
Pored toga što su otvorili 10 trgovina u svom vlasništvu, Ír Használtruha ima i 24 franšizne trgovine u Mađarskoj. -- Zadovoljni smo rezultatima postignutim u prethodne dvije godine, i što se tiče povećanja broja prodavaonica i po pitanju rasta prometa -- kaže Ákos Bedő, osnivač i direktor tvrtke Ír Használtruha.
-- Prvih šest mjeseci ove godine bili su pomalo nesigurni, no uspjeli smo otvoriti još nekoliko novih trgovina i predstaviti potpuno novi koncept Ír Használtruha Outleta, trgovine koja nudi i proizvode poznatih modnih brandova. Trenutno, novi je koncept uveden samo u manji broj trgovina, ali ako postigne uspjeh, proširit ćemo ga na cijelu mrežu -- kaže Bedő.
Zbog ubrzanog tempa širenja mreže i dobrih poslovnih rezultata, tvrtka je franšiznu mrežu proširila i izvan matičnog tržišta. Ušli su na tržište Slovačke, a nadaju se da će nove franšizne partnere pronaći i u ovoj regiji. -- Naša je pozornost usmjerena na zemlje iz susjedstva: Rumunjsku, Srbiju, Ukrajinu i Sloveniju -- potvrđuje Bedő. -- Primatelje franšize za sada smo pronašli samo u Slovačkoj, ali nam se u Rumunjskoj javio veliki broj zainteresiranih za ovaj posao -- dodaje Bedő.
Minimalna početna ulaganja i niski troškovi poslovanja idu u prilog poduzetnicima zainteresiranim za ulazak u franšizni sustav tvrtke Ír Használtruha. -- Naš osnovni cilj je poslovati kao jedan sustav: da svi partneri mogu računati na isti sustav distribucije, unificiran izgled trgovine, nabavu robe te politiku niskih cijena -- sve što može zadovoljiti potrebe naših klijenata i doneti profit -- kažu u tvrtki Ír Használtruha.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Luksuz je ekskluzivan
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dali je moguće dobiti franchisu brenda Reserved za BiH? Hvala lijepo
Moda sa sjevera osvaja svijet
Odličan brend odjeće.
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...