Kroz franšizu do željene destinacije

Put od tisuću milja počinje prvim korakom - kaže stara kineska poslovica.
Ako ovu izreku tumačimo doslovno, onda možemo reći da, danas, tko se sprema na put, prvi korak najčešće načini i prije no što prekorači prag svog doma. Naime, u obilju dostupnih informacija, malo je onih koji se neće potruditi da unaprijed upoznaju svoje odredište. Klasični tiskani vodiči ili priče prijatelja su dosta dugo bili nezaobilazni - i jedini - izvori informacija. Posljednjih desetak godina, pak, s globalnim razvojem informatičkih tehnologija, specijalizirani internet portali su doživjeli pravi procvat. Jedan od takvih je i online putnička mreža MyDestination.
Foto na naslovnoj stranici i u tekstu: My Destination Croatia
Kada su razmišljali o portalu koji bi putnicima diljem svijeta pružao korisne savjete o željenim destinacijama, dvojica mladih Britanaca Neil Waller i James Street su, naravno, pošli od vlastitog iskustva. Putujući po svijetu, shvatili su što njima, kao putnicima u stranoj zemlji, nedostaje - tako su i odlučili pokrenuti online vodič koji bi trebao ponuditi prave informacije o tome što treba očekivati i što svakako treba vidjeti ili posjetiti.
My Destination je počeo s radom 2006, a danas ima podružnice na 98 destinacija u svijetu, stotine lokalnih eksperata na terenu i - brojne međunarodne nagrade. Mreža u prosjeku privuče više od 2,5 milijuna posjetitelja mjesečno, dok je samo u prošloj godini zadobila povjerenje više od 19 milijuna putnika.
Do različitih dijelova svijeta tvrtka je došla - putem franšize. Sve što se može pročitati na My Destination internetskim stranicama, djelo je, takoreći, primatelja franšize. Oni su, kako kažu u samom sjedištu tvrtke, lokalni partneri i eskperti My Destinationa, koji mogu biti ljudi najrazličitijih dobi, ali koje spaja ista strast - ljubav prema mjestu, regiji, državi u kojoj žive, rade, provode se i uživaju. Svoj globalni uspjeh My Destination upravo duguje ovom "lokalnom" šarmu - savjetima i preporukama ljudi koji najbolje poznaju samu "dušu" destinacije.
Primatelj master franšize za teritorij Hrvatske je za sada tvrtka Katić i Kovačić d.o.o. Kompletnu internetsku stranicu My Destination Croatia i suradnju sa marketing partnerima predano su vodili Ivan i Šima Katić. Ovaj dvojac je, međutim, nedavno odlučio master franšizu prodati nekom drugom zainteresiranom kandidatu, koji bi time postao vlasnik My Destination franšize za teritorij Hrvatske.
Ivan Katić, voditelj prodaje u tvrtki, kaže da su, kao i svi ostali vlasnici My Destination franšize, imali konstantnu potporu glavnog ureda u Londonu, za sve što im je bilo potrebno. - Mogli smo računati na podršku 24 sata na dan, 365 dana u godini - objašnjava Katić.
Kako bi uspješno upravljali ovom franšizom, Katić kaže da budući primatelj treba dobro govoriti i pisati na engleskom jeziku. - To je vrlo bitno, jer poznavanje engleskog jezika je neophodno za nesmetanu komunikaciju s kolegama iz cijeloga svijeta, te da bi se na stranicu unosile potrebne informacije o partnerima s kojima dogovorite suradnju - naglašava Katić.
Primatelj ove franšize ima i obvezu da 10 posto od mjesečne prodaje prijavi i preda glavnom uredu My Destinationa, što će osigurati kompletnu tehničku potporu: od mobilne aplikacije do same internetske stranice, blogova, društvenih mreža... - Kada postanete vlasnik franšize, ona je zauvijek vaša i nema produžavanja ugovora - kaže Katić. – Također vam pripada i profesionalni fotoaparat s lećom za snimanje virtualnih šetnji i videa, naravno, uz obuku - dodaje Katić.
Cijena master franšize za područje cijele Hrvatske iznosi 60.000 eura.
Pogledajte My Destination Croatia u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Popularno na forumu
Šansa u grupnoj kupovini
Jesu li makar isporučili dječja kolica?
Šansa u grupnoj kupovini
Nažalost, Item Studio je propao. Uzeo novce od klijenata te zatvorio poslovanje. Čini se da je to bila jedna od onih tvrtki "Uzmi novac i zatvori" u vlasništvu Pola Popovića.
Prva računovodstvena franšiza
...Sve pohvale za ideju...Kao racunovodja, kao kreator edu sajta, nadam se da postoji prostor i za saradnju... S postovanjem, Radmila Cvetkovic, dipl.ecc
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...