Slijediti isti cilj

Među obrazovnim sustavima koji imaju zadaću razvititi profesionalne kvalifikacije, znanja i vještine koje će pojedincu jamčiti uspjeh u poslovanju - nalazi se i jedan od najvećih europskih instituta u području obrazovanja odraslih WIFI (Wirtschaftsförderungsinstitut - Institut za unapređenje gospodarstva). Naime, WIFI postoji već 60 godina, u vlasništvu je Austrijske gospodarske komore (WKO), a godišnje organizira i održi oko 30.000 obrazovnih programa, koje pohađa više od 320.000 polaznika. Bez obzira na branšu ili strukovno opredjeljenje, WIFI obrazovne programe, jednostavno, pohađaju ljudi koji žele steći ili usavršiti određene kompetencije koje u određenom vremenu zahtjeva tržište rada.
WIFI mreža u Austriji ima devet pokrajinskih predstavništava s više od 80 ogranaka, što je, kako kaže Svetlana Stojšić, regionalna menadžerica WIFI International-a, čini najvećim profesionalnim partnerom u području cjeloživotnog i naprednog obrazovanja privrednika u toj zemlji. - Činjenica da su stvarani više od pola stoljeća, uporedo s razvojem europske privrede, možda i najviše govori o vrijednosti i primjenjivosti njihovih obrazovnih programa - kaže Stojšić.
- Drugim riječima, WIFI je najpoznatija obrazovna institucija u službi gospodarstva i smatra se ključnim partnerom u obrazovanju uspješnih poslovnih ljudi u Austriji - dodaje Stojšić.
Međutim, više od deset godina, WIFI International uspješno širi svoje obrazovne programe i metode rada i preko franšiznih predstavništava izvan matičnog tržišta. Kako kaže Stojšić, mreža danas pokriva većinu zemalja istočne i jugoistočne Europe, te WIFI ima predstavništva u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Srbiji, Rumunjskoj.
- WIFI franšizno partnerstvo radi na principu "povući zajedno u istom smjeru", što znači da se dokazani uspjeh WIFI obrazovnog sustava provodi za dobrobit svih. Zajedno se slijede isti ciljevi, a franšizni partneri se međusobno pomažu i podržavaju. Kako međunarodna mreža i obrazovna partnerstva igraju sve značajniju ulogu, cilj nam je, zapravo, da kroz franšizni sustav postanemo i najbolji ponuđač edukativnih usluga u Europi - kaže Stojšić.
WIFI obrazovni programi pokrivaju sva područja poslovanja gospodarskih društava i gotovo sve gospodarske grane. U edukaciji sudjeluje oko 12.000 trenera, od toga 120 radi u Hrvatskoj i Srbiji. Samo u Austriji se održi 28.500 tečajeva, dok Institut godišnje ostvari prihode i do 130 milijuna eura.
pročitajte članke

Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.