Matematika nije bauk

Velika većina djece će iskreno reći da matematika nije laka. Predavači iz Škole matematike 2plus2 odlučili su to promjeniti. 2plus2 je, naime, specijalizirani edukativni centar koji organizira popodnevne časove matematike za djecu, učenike i studente, a mogu ih pohađati sva djeca uzrasta od 3 do 19 godina. Škola matematike 2plus2 izvorno potječe iz Poljske, a metodu rada i koncept centra su uspješno proširili i kroz franšizu. Osim Poljske, franšizne centre imaju i u Ukrajini i Kazahstanu. Tvrtka je sada spremna franšizu ponuditi i potencijalnim primateljima franšize u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji.
Primatelj franšize može računati na kompletan know-how, kao i konstantnu podršku u svakom segmentu vođenja škole. Tvrtka, pored toga, nudi i pristup internet forumu, koji je posebno kreiran za primatelje franšize. S druge strane, primatelj franšize trebao bi imati dovoljan početni kapital i osnovno znanje o vođenju tvrtke.
Škola matematike 2plus2 je podjednako namijenjena i nadarenoj djeci i djeci koja nisu vješta u matematici. Koristeći specijalanu metodu koja kombinira opći pristup s individualnim pristupom svakom učeniku ponaosob, škola jamči postizanje najboljih rezultata. Dugoročno, cilj im je postati vodeći centar za edukaciju, ne samo u Poljskoj, no i u istočnoj i jugoistočnoj Europi.
Za više informacija, vidjeti u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Znanstvena kuhinjica spaja znanost i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model diljem Europe.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.