Matematika nije bauk

Velika većina djece će iskreno reći da matematika nije laka. Predavači iz Škole matematike 2plus2 odlučili su to promjeniti. 2plus2 je, naime, specijalizirani edukativni centar koji organizira popodnevne časove matematike za djecu, učenike i studente, a mogu ih pohađati sva djeca uzrasta od 3 do 19 godina. Škola matematike 2plus2 izvorno potječe iz Poljske, a metodu rada i koncept centra su uspješno proširili i kroz franšizu. Osim Poljske, franšizne centre imaju i u Ukrajini i Kazahstanu. Tvrtka je sada spremna franšizu ponuditi i potencijalnim primateljima franšize u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji.
Primatelj franšize može računati na kompletan know-how, kao i konstantnu podršku u svakom segmentu vođenja škole. Tvrtka, pored toga, nudi i pristup internet forumu, koji je posebno kreiran za primatelje franšize. S druge strane, primatelj franšize trebao bi imati dovoljan početni kapital i osnovno znanje o vođenju tvrtke.
Škola matematike 2plus2 je podjednako namijenjena i nadarenoj djeci i djeci koja nisu vješta u matematici. Koristeći specijalanu metodu koja kombinira opći pristup s individualnim pristupom svakom učeniku ponaosob, škola jamči postizanje najboljih rezultata. Dugoročno, cilj im je postati vodeći centar za edukaciju, ne samo u Poljskoj, no i u istočnoj i jugoistočnoj Europi.
Za više informacija, vidjeti u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.