Upoznajte poznavatelje okusa

Koneser Smaku je novi brand prodavaonica u Poljskoj koje prodaju kavu, čaj i ljekovito bilje. U vlasništvu je tvrtke Premium Group Polska (Premijum Grup Poljska). Direktor prodaje Kristof Pribilski (Krzysztof Przybylski) kaže da je ta kompanija jedna od rijetkih koja se unatoč krzi razvija vrlo dinamično.
-Sve više i više kupaca, osobito onih zahtjevnih, smatra da je bolje potrošiti više novca, ali za kvalitetan proizvod. Zato smo odlučili da razvijemo lanac prodavaonica u kojima će potrošači moći kupiti kvalitetan čaj i kavu - kaže Krzysztof Przybylski.
Za preduzetne ljude koji ne mogu da ulože veliku količinu novcu ovakva franšiza može biti veoma interesantna, jer troškovi tzv. otoka za opremom i skladištenjem iznose oko 25.000 zlota (oko 40.000 kuna). Franšizodavac trenutno ne naplaćuje nikakve ulazne takse niti naknade za financiranje rada mreže. Ovisno od lokacije, uvjeta zakupa i angažiranosti vlasnika, investicija se može vratiti za četiri do osam mjeseci.
-Partner dobiva gotov i opremljen kiosk, a njegovo je da brine o imidžu firme i kupuje robu od nas. Zauzvrat dobiva vrlo atraktivne cijene čime povećava svoju zaradu (maržu), kontinuitet opskrbe i prepoznatljiv brand -kaže Przybylski.
Partner treba pronaći pogodnu lokaciju, najbolje bi bilo u tržnom centru. Površina "otoka" je šest do osam kvadratnih metara, a visina od 140 do 220 centimentara ovisno o potrebama tržnog centra.
Premium Group Polska svojim partnerima pruža pomoć i u pripremama prodajnog mjesta i oglašavanju. U svom vlasništvu, pored ovog branda, ima i brandove Smoke24 i E-group24.
pročitajte članke

Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodijeljena u okviru Međunarodne konvencije o franšizingu u San Diegu (SAD), ove je godine pripala australskom brendu Boost Juice.
Strategija tvrtke je usmjerenost na održivi rast, a cilj – generiranje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Huta Kacper Szczepański
Američki lanac pizzerija Papa John's planira otvoriti više od tisuću franšiznih restorana u Kini.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Što sve treba uzeti u obzir te kako pripremiti biznis da bi bio „franšizni“.
Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.
Popularno na forumu
Zaradi na jeftinoj kavi
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Japanska kuhinja u malom formatu
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Riblje delicije i franšiza
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?