Robne marke jesu šansa
Naime, Tesco je zainteresiran za električne proizvode poput telefona, tostera, igračaka za djecu, papirnu konfekciju, razne ukrase, porcelan, plastiku, namještaj, alate i druge proizvode široke potrošnje.
Tesco je prije pet godina već tražio dobavljače u Hrvatskoj preko Agencije za promociju izvoza i ulaganja. Tada nije bilo velikog interesa. Jedan od razloga je i što hrvatski dobavljači nisu mogli isporučiti željene količine i nisu posedovali izvozne dozvole i certifikate.
Među prvima koji su se javili trećem po veličini maloprodavcu u svijetu, kako piše Poslovni dnevnik, bila je tvrtka Kircek iz Ljubešćice koja se bavi proizvodnjom elemenata od masivnog drveta. Oni bi Tesco-u ponudili daske za rezanje.
Silvio Gotić, direktor Kirceka, kaže za Poslovni dnevnik da su spremni za britanski lanac ukoliko je zainteresiran za njihove proizvode.
- Izvozimo 99 odsto proizvoda, a preko dobavljača naše se daske i pladnjevi mogu kupiti u Bauhausu, Baumaxu, čak i Ikei - kaže Gotić.
Tesco ima šest različitih formata prodavaonica, različite veličine i asortimana: Tesco Extra, Tesco Superstore, Tesco Metro, Tesco Express, One Stop, Tesco Homeplus, Dobbies Garden Centres. Britanski trgovac je u prošloj godini imao dobit od 2,8 milijardi funti, dok je prihod iznosio 64,5 milijardi funti. Ukupno ima 6.351 trgovinu i zapošljava više od 500.000 ljudi. Tvrtka je listirana na Londonskoj burzi.
pročitajte članke
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.