Robne marke jesu šansa

Naime, Tesco je zainteresiran za električne proizvode poput telefona, tostera, igračaka za djecu, papirnu konfekciju, razne ukrase, porcelan, plastiku, namještaj, alate i druge proizvode široke potrošnje.
Tesco je prije pet godina već tražio dobavljače u Hrvatskoj preko Agencije za promociju izvoza i ulaganja. Tada nije bilo velikog interesa. Jedan od razloga je i što hrvatski dobavljači nisu mogli isporučiti željene količine i nisu posedovali izvozne dozvole i certifikate.
Među prvima koji su se javili trećem po veličini maloprodavcu u svijetu, kako piše Poslovni dnevnik, bila je tvrtka Kircek iz Ljubešćice koja se bavi proizvodnjom elemenata od masivnog drveta. Oni bi Tesco-u ponudili daske za rezanje.
Silvio Gotić, direktor Kirceka, kaže za Poslovni dnevnik da su spremni za britanski lanac ukoliko je zainteresiran za njihove proizvode.
- Izvozimo 99 odsto proizvoda, a preko dobavljača naše se daske i pladnjevi mogu kupiti u Bauhausu, Baumaxu, čak i Ikei - kaže Gotić.
Tesco ima šest različitih formata prodavaonica, različite veličine i asortimana: Tesco Extra, Tesco Superstore, Tesco Metro, Tesco Express, One Stop, Tesco Homeplus, Dobbies Garden Centres. Britanski trgovac je u prošloj godini imao dobit od 2,8 milijardi funti, dok je prihod iznosio 64,5 milijardi funti. Ukupno ima 6.351 trgovinu i zapošljava više od 500.000 ljudi. Tvrtka je listirana na Londonskoj burzi.
pročitajte članke

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Što sve treba uzeti u obzir te kako pripremiti biznis da bi bio „franšizni“.
Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.
Popularno na forumu
Vuna kao vrijedan resurs
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Biznis iz druge ruke
Poštovana, Tvrtka Family Shop za sada franšiznu mrežu isključivo razvija na matičnom tržištu u Poljskoj.
Biznis iz druge ruke
Molim informaciju kako stupiti u kontakt s firmom family Textiles? Hvala