Dinamičan rast

Portugalska tvrtka GrupoConcept, vlasnik brendova salona za njegu ljepote i tijela BodyConcept i DepilConcept, nedavno je ušla na tržišta Italije i Velike Britanije. Zahvaljujući lokalnim partnerima, portugalska tvrtka nastavit će razvijati i širiti mrežu svojih estetskih centara na novim tržištima. Sve ovo, međutim, dolazi nakon što se tvrtka pojavila u nominacijama za dva međunarodna priznanja. Jedan od primatelja BodyConcept franšize bio je, naime, nominiran za međunarodnu nagradu "Najbolji primatelj franšize na svijetu" koja se početkom travnja dodjeljivala u Firenci u Italiji. BodyConcept je također bio jedini strani brand koji je ušao u najuži izbor za nagradu Franchise Marketing Awards koja se dodjeljivala u Londonu, a tvrtka je bila nominirana u kategoriji za najbolju marketinšku potporu primateljima franšize.
– Ovo je, zapravo, bila odlična preporuka. Nadamo se da ćemo privuć poduzetne ljude i na drugim tržištima –kažu u tvrtki.
GrupoConcept je također u potrazi za partnerima u Hrvatskoj i drugim zemljama ove regije. Osim što traže primatelje master franšize, GrupoConcept daje mogućnost pokretanja i pojedinačne franšize (jednog salona).
BodyConcept saloni nude frizerske usluge, ali i kozmetičke tretmane za osobe koje se bore s problemima estetske i zdravstvene prirode (celulit, pretilost, bol u zglobovima, problemi s cirkulacijom). Prvi salon je otvoren prije devet godina u Portugalu, kao odgovor na potrebu potrošača za profesionalnim estetskim centrom koji pruža usluge po pristupačnim cijenama. DepilConcept nudi sveobuhvatne i inovativne usluge za trajnu depilaciju. Tvrtka GrupoConcept spada među tri najbolja franšizna sustava u Portugalu.
U posljednje vrijeme, u tvrtki imaju i dodatni razlog za slavlje. Obe marke postižu odlične rezultate i na međunarodnim tržištima – promet franšizne mreže salona BodyConcept porastao je za 21 posto u prošloj godini, dok su samo za prvi kvartal 2014. prijavili povećanje prometa od 31 posto. Promet u franšiznim salonima DepilConcepta u prošloj godini bio je veći za 3,5 posto, a tijekom prvog kvartala 2014. porastao je 18 posto. Posebno zadovoljstvo, kako kažu, imaju i u činjenici da je jedna poslovnica BodyConcepta po prvi put dosegla mjesečni promet veći od 50.000 eura.
Više informacija o franšiznom sistemu DepilConcept i BodyConcept pronađite u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.