Rat oko doručka: runda 2
Na slici: novi Cantina Power Menu
U Sjedinjenim Američkim Državama, samo za doručak u restoranima brze hrane potroši se 200 milijardi dolara godišnje. To je više nego dovoljan razlog da se veliki brendovi "potuku" za što veći udio u tom segmentu tržišta. Da bi privukli veći broj mušterija na jutranji obrok, od početka ove godine nekoliko najvećih lanaca - McDonald's, Burger King, Taco Bell - vodi tzv. "rat oko doručka", a borba se - s izbornika i ponude - prenijela i na promotivne spotove i društvene mreže (o čemu smo svojedobno i pisali).
Ovog puta, Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, odlučio je koristiti nešto "konvencionalnije" oružje - najavio je, naime, promjene u ponudi. Od sada, navodi se u službenom priopćenju, doručak će biti "moćniji" - što znači da će neke od svojih poznatih specijaliteta (kao Cantina burritos) Taco Bell praviti tako da imaju mnogo više proteina (više od 20g), ali znatno manje kalorija (200 kalorija manje u odnosu na postojeći obrok). Ove izmjene, pak, ne bi trebale utjecati na okus novih, Power Platform obroka, stoji u službenom priopćenju.
- Ovo je odgovor na potrebe ljudi koji žele početi dan s mnogo više proteina, ali na način na koji to jedno Taco Bell može ponuditi - riječi su Briana Niccola, predsjednika Taco Bell-a. Izlazak u susret potrošačima koji se žele hraniti zdravije, poznata je strategija. Uostalom, u nadi da će ublažiti postojeću sliku o restoranima koji isključivo nude lošu hranu (junk food), skoro svi lanci brze prehrane u Americi trude se u ponudu uvesti i "zdravije obroke". Niskokalorični i nemasni obroci prije svega bi trebali privući mlađe generacije, ljude u 20-im i 30-im, koji su, kako se pokazalo, izbirljiviji i više polažu na zdravu prehranu od prošlih generacija.
Taco Bell još od 2005. u ponudi ima meni sa niskokaloričnim obrocima (Fresco Menu). Ono što ga je navelo proširiti postojeću ponudu nalazi se djelomično i u rezultatima internog istraživanja. Ispostavilo se da je Fresco jelovnik (bez masnih sireva i punomasnog mlijeka) mnogo više privlačio - žene. Kad se ta činjenica uzme u obzir, izgleda da su proteinski obroci načinjeni da bi sada više privukli muški dio populacije.
Da je izabrao dobru strategiju, Taco Bell u ovom trenutku može potvrditi i najnovijim financijskim izvještajem - u drugom kvartalu, prodaja je bila veća za tri posto. Ono zbog čega bi u Taco Bell-u trebali biti posebno zadovoljni, jeste podatak da je povećanje uvjetovano odličnim odzivom potrošača na nove stavke u jutarnjem obroku.
Izvor: Entrepreneur
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizirana za zaštitu i stiliziranje mobitela visokokvalitetnim folijama, nastavlja razvoj na tržištima regije.
Popularno na forumu
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Fetućinima do slave
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Život posvećen fettuccinama
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Novo ime u svijetu kave
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Bez želje, nema uspjeha
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...