Naši ljudi koji rade u inozemstvu a godišnje odmore provode ovdje, to vrijeme iskoriste i za razne kupnje, ili bar prelistavanje časopisa u kojima je naš brand jako prisutan. Kada se upoznaju s našom ponudom, nerijetko požele biti i naši predstavnici za grad u kojem žive!
Slađana Pantović, P....S....Fashion
(Foto: P....S....Fashion)
Utorak
13.11.2012
Slađana Pantović, glavni dizajner i vlasnik čačanske kompanije P. ... S. ... Fashion, otkriva na koji način biraju partnere za franšizni sustav.
 

Kao modni brend P. ... S. ... Fashion je sve prisutniji i zapaženiji na sceni Srbije, a na tržištu jača svoju poziciju i kroz franšizno širenje prodajne mreže.

Koliko trenutno u mreži ima primatelja i franšiznih jedinica i gdje se nalaze?
U ovom trenutku imamo više od trideset prodajnih mjesta, među kojima su maloprodajni i veleprodajni odnosno franšizni objekti. Nalaze se u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni - sa zasebnim distributivnim centrom u Bjeljini. Preciznije, franšize imamo u Novom Sadu, Zrenjaninu, Kraljevu i Užicu, au inozemstvu na Malti. Do skora smo franšiznu radnju imali iu Beču, ali zbog slabe posjećenosti novoizgrađenog dijela centra Donauzentrum, morali smo na neko vrijeme da je zatvorimo. P>

Birate li, i kako, gradove u kojima ćete otvoriti radnju (budući da ste prisutni iu manjim mjestima) i ima li značajnih razlika u rezultatima takvih radnji u odnosu na one u većim centrima?
Bez lažne skromnosti, svakodnevno stižu ponude za suradnju, a selekcija se vrši na temelju više različitih kriterija: položaja grada, njegove veličine, platežne sposobnosti, a ti isti kriteriji svakako utjecati i na razlike u rezultatima radnji u manjim gradovima i većim centrima. Naravno da se očekivanja shodno tome razlikuju jer se zna koliko koji grad "može". P>

Kakvo je zanimanje u regiji za Vašu franšizu, i ima li zainteresiranih primatelja iz inozemstva?
Interesovanje koje vlada za naš brand iz dana u dan raste, kako u bivšim jugoslavenskim republikama, tako iu inozemstvu. Tržišta koja su nam interesantna za dalje širenje su svakako Hrvatska i Slovenija, ali za sada ništa konkretnije ne mogu navesti, budući da je sve još u fazi pregovora. P>

Kako Vi pronalazite primatelje franšiza, odnosno kako oni dolaze do Vas - posebno u inozemstvu?
Uglavnom su to naši ljudi koji u inozemstvu žive i rade, a koji godišnje odmore provode ovdje. Ujedno to vrijeme iskoriste i za razne kupnje, prelistavanje naših časopisa u kojima je naš brand jako prisutan. A kada posjete našu akciju i upoznaju se sa ponudom nerijetko požele biti i naši predstavnici za grad u kojem žive. Takve odluke se naravno ne donose olako i podrazumijevaju ozbiljne analize tržišta od kojih je svako osobeno na svoj način. P>