Tržište diktira uvjete
(Foto: giros.rs)
U upravi tvrtke Baron food ističu da je do prije dvije godine na ime ulazne pristojbe za dobijanje franšize naplaćivano 15.000 eura, ali da su se okolnosti na tržištu promjenile. Onaj tko bi želio da prodaje giros, suvlaki i bavarske kobasice pod brendom BARON FOOD-a danas treba izdvojiti svega deset odsto od svog bruto mjesečnog prometa.
U tvrtki kažu da trenutno nije moguće naplatiti toliku ulaznu pristojbu jer ljudi nemaju novaca.
Pored postotka od prihoda, primatelji franšize su dužni i da sav repromaterijal nabavljaju od davaoca franšize i da isključivo te proizvode prodaju u svojim objektima . Tvrtka Baron Food je zastupnik grčkih tvornica Emacedonica E deSmata i Bek za tržište Srbije, Makedonije, Crne Gore i Republike Srpske. Te tvornice su, prema riječima direktora tvrtke Baron Food Gorana Lučića, jedine u solunskoj regiji koje imaju sve potrebne dozvole države Grčke za proizvodnju i promet mesa za giros.
– Druge tvornice za proizvodnju giros mesa se nalaze tek u okolici Atine, dakle 600 kilometara dalje – pojašnjava Lučić.
Baron Food odlučuje i kakav će biti kuhinjski kao i prodajni dio restorana dok je uređenje ostatka prostora na primaocu franšize.
Franšizni odnos obuhvaća logistiku repromaterijalom, redovito snabdjevanje, mogućnost odloženog plaćanja, uzimanje robe bez ograničenja po gotovo nabavnim cenama.
– Nije isto prodavati pljeskavice i giros. Giros je mnogo kompleksniji, ali je zarada odlična – ističe Lučić.
Zbog toga Baron Food obučava radnike u franšiznim objektima, pomaže u njihovom postavljenju, sugerira na razne probleme vlasnicima i pruža pomoć pri savladavanju tekućih stvari kao i ulazak u problematiku prodaje.
Baron Food ima trenutno 12 franšiznih restorana u nekoliko gradova u Srbiji, a sopstvene u tržnim centrima Ušće i Delta city, kao i na jezeru Ada ciganlija.
pročitajte članke
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
/14.07.2023
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije
Otvoren Subway u Hrvatskoj
/27.04.2017
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Što nam pokazuje ovogodišnja lista 100 globalno najuspješnijih franšiza koju objavljuje portal Franchise Direct?
Pod kojim je uvjetima moguće franšizni ugovor prenijeti na drugoga? Direct Booker, turistička agencija za upravljanje privatnim smještajem, daje dobar primjer.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?