"Torte i to" u gradu baklava
Kada su Sandra Jelin-Kadrić ii Emina Kadrić u jesen 2005. krenule u posjet prijateljici Martini Bračić u Zagreb, nisu ni slutile da će se iz tog druženja izroditi i uspješna poslovna suradnja. Naime, Martina je već imala svoj biznis – slastičarnicu "Torte i to", a Sandra i Emina su gotovo u trenu dobile želju istu vrstu posla pokrenuti i u Sarajevu.
– Ugodan vikend dobio je svoj pečat kada nas je Martina uz kavu poslužila svojom savršenom tortom od sira. Prva nas je degustacija ove delicije impresionirala toliko da smo vrlo brzo odlučile ne prepustiti još jednu ideju onom "mogle bismo, trebalo bi, bilo bi dobro, jednom ćemo". Od tog prvog zalogaja poželjele smo "Torte i to" donijeti u Sarajevo. Ne samo kao jednu zapakiranu slasticu – nego kao koncept! – objašnjava Jelin-Kadrić kako je franšiza "Torte i to" našla svoj put do Bosne i Hercegovine.
Do ljeta 2006, a prije no što je došla na "slatku" obuku u Zagreb, Sandra Jelić-Kadrić je radila u državnoj tvrtki kao inženjer hortikulture. Upisala je i magistarski studij, ali su se okolnosti u međuvremenu promijenile. –Pojavio se adrenalin i apsolutni izazov pod imenom "Torte i to". Martina je bila oduševljena idejom da otvorimo "Torte i to" u Sarajevu, ali jedan od osnovnih zahtjeva je bio da mi, kao primatelji franšize, budemo aktivno uključeni u posao. Nekako, bez puno razmišljanja i dilema, odluka je pala – ja dajem otkaz u svojoj tvrtki i krećem u "slatke vode". Neobično, prije obuke sam u životu napravila nekoliko torti, ali oduvijek sam voljela kuhati i eksperimentirati s hranom – kaže ona.
Foto: Torte i to Sarajevo
U početku je kod određenog broja ljudi iz njenog najbiližeg okruženja, roditelja i nekolicine prijatelja, postojala nevjerica, pa čak i, kako sama kaže, zabrinutost u ispravnost odluke. S druge strane, njezin suprug, Emina i ona su bili odlučni i puni optimizma. – Danas smo odlično uigrani tim koji stoji iza koncepta "Torte i to" Sarajevo – kaže ona.
Sarajevska slastičarnica je ujedno i prva franšiza poslovnog koncepta iz Zagreba. Franšizni paket je, kako kaže Sandra Jelin-Kadrić, dogovoren još te 2006. kada su otišli na obuku u Hrvatsku. – Suradnja još traje i vjerujem da će tako ostati još dugo vremena. Naša iskustva s davateljem franšize su izuzetno pozitivna. Mi smo prije svega prijatelji s Martinom, pa tek onda poslovni partneri. Naučile smo odvojiti poslovna pitanja od privatnih. Vrlo lako rješavamo nepredviđene situacije i moguće prepreke na koje naiđemo. Poštujemo jedni druge i njegujemo naš odličan odnos i komunikaciju – kaže.
Sandra Jelin-Kadrić i Emina Kadrić (na slici) u jesen 2005. krenule su u posjet prijateljici Martini Bračić u Zagreb, a nisu ni slutile da će se iz tog druženja izroditi i uspješna poslovna suradnja. Martina je već imala svoj biznis – slastičarnicu "Torte i to", a Sandra i Emina su gotovo u trenu dobile želju istu vrstu posla pokrenuti i u Sarajevu.
Zaštitni znak, torta od sira, odlično se prodaje i u "gradu baklava" i ona je "apsolutni hit", najprodavanija torta. –Mnogi ljudi su prilikom prve degustacije bili skeptični i poprilično rezervirani, jer su očekivali da torta od sira ima pravi "sirasti" okus, ali vrlo brzo je upravo cheesecake mnogima postao favorit. Nema ništa ljepše od mogućnosti izbora. Nekada vam je nepce apsolutno spremno za zalivene kolače, a onda imate periode kada bi kremaste delicije. Na našim koordinatama baklava i cheesecake se super slažu – objašnjava ona.
Gotove recepte dobivaju od tvorca koncepta Martine Bračić. Svakako mogu dati prijedloge, ali, ipak, provjerena receptura dolazi iz Zagreba. – Nerjetko pričamo o novim receptima, što nam se jede, koja kombinacija bi mogla biti fina i slično, ali Martina je zadužena za finalni recept – kaže ona.
Za njihov posao, kako kaže, najbolja promocija jeste preporuka mušterija. – Mi smo na samom početku pokretanja koncepta "Torte i to" u Sarajevu podijelili mnogo torti. I danas to činimo. Većinom jednu tortu proba bar četiri-pet ljudi. Ukoliko su oni zadovoljni proizvodom, dobar glas se brzo širi. Mi se jako mnogo trudimo da kvaliteta bude kontinuirano isti. Nema variranja. Kvaliteta proizvoda je kod nas konstanta! – kaže Sandra. –Naravno, bilo je i dosta intervjua, naših sponzorstava i podrške mnogih projekata. Promocije nikada dosta –dodaje.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...