2plus2 u Novom Sadu

Škola matematike 2plus2 poljski je franšizni sustav koji, osim na matičnom tržištu, edukativne centre ima i u Češkoj, Ukrajini i Kazahstanu. Početkom ove školske godine, franšiza je stigla i u Srbiju. Prvi edukativni centar otvorio je svoja vrata djeci od tri do 19 godina u Novom Sadu.
Školu matematike 2plus2 mogu pohađati i nadarena djeca koja bi željela dodatno razviti svoje vještine, kao i ona kojima matematika "ne ide" najbolje te su im neophodni dodatni časovi. U školi postoji pet nastavnih programa, a časovi se održavaju poslijepodne u malim grupama, od jednog do pet učenika.
Primatelj franšize je iskusni poduzetnik – Siniša Ibrahimpašić, koji u svom "franšiznom portfelju" ima još dvije franšize – Helen Doron (škola za učenje engleskog jezika) i Husse (prodaja hrane za ljubimce).
Poljski sustav je, inače, zainteresiran pronaći primatelje franšize i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Više o uvjetima i opis franšiznog sustava možete pronaći u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Znanstvena kuhinjica spaja znanost i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model diljem Europe.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.