2plus2 u Novom Sadu

Škola matematike 2plus2 poljski je franšizni sustav koji, osim na matičnom tržištu, edukativne centre ima i u Češkoj, Ukrajini i Kazahstanu. Početkom ove školske godine, franšiza je stigla i u Srbiju. Prvi edukativni centar otvorio je svoja vrata djeci od tri do 19 godina u Novom Sadu.
Školu matematike 2plus2 mogu pohađati i nadarena djeca koja bi željela dodatno razviti svoje vještine, kao i ona kojima matematika "ne ide" najbolje te su im neophodni dodatni časovi. U školi postoji pet nastavnih programa, a časovi se održavaju poslijepodne u malim grupama, od jednog do pet učenika.
Primatelj franšize je iskusni poduzetnik – Siniša Ibrahimpašić, koji u svom "franšiznom portfelju" ima još dvije franšize – Helen Doron (škola za učenje engleskog jezika) i Husse (prodaja hrane za ljubimce).
Poljski sustav je, inače, zainteresiran pronaći primatelje franšize i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Više o uvjetima i opis franšiznog sustava možete pronaći u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.